شهید آوینی
 
‌بزرگداشت مقام علمی آیت الله معرفت(ره) برگزار می‌شود.

نشست بزرگداشت مقام علمی آیت‌الله معرفت(ره) 4 بهمن به همت پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی درسالن همایش های این پژوهشگاه درقم برگزارمی‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی نصیری، دبیر نشست علمی تجلیل از آیت الله معرفت(ره) به خبرنگار شبستان گفت: نشست علمی تجلیل از آیت‌الله محمد هادی معرفت (ره) به منظور تجلیل از خدمات علمی و معنوی این فقیه و قرآن‌پژوه معاصر با هدف نکوداشت استاد فقیه و با حضور اندیشوران، فرهیختگان و قرآن‌پژوهان حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: آیت‌الله معرفت (ره) از عالمان ژرف‌اندیش و زمان‌شناس بود که عمر خود را وقف احیای معارف قرآن و عترت کرد و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عالمان در اذهان مسئولیتی خطیر است که بر دوش همگان سنگینی می‌کند.

مدیر گروه قرآن ‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطر نشان کرد: نشست علمی تجلیل از آیت‌الله معرفت (ره) مقارن با سالگرد ارتحال این فقیه و قرآن‌پژوه برجسته معاصر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله استادی و دکتر رضایی ‌اصفهانی در قم برگزار می‌شود.

دکتر نصیری به برگزاری میزگرد علمی در نشست تجلیل از آیت الله معرفت (ره) اشاره کرد و یاد آور شد: میزگرد علمی با عنوان نقد و بررسی کتاب "التفسیرالاثری الجامع" با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد، حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور و حجت الاسلام و المسلمین رستم‌نژاد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بررسی اندیشه‌های بدیع و نوآوری‌های استاد معرفت (ره) از دیگر برنامه‌های این نشست یک روزه است.

دبیر برگزاری نشست علمی تجلیل از آیت‌الله معرفت (ره) گفت: این نشست چهارم بهمن سال جاری از ساعت 9 تا 12 در سالن همایش‌های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم، بلوار پانزده خرداد (شاه سیدعلی) کوچه شهید میثمی برگزار می‌شود

منبع: سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo