شهید آوینی
 
تجليل از جانبازان تجليل از قهرمانان واقعی است
به گفته مسوول تربيت بدنی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقی، تجليل از جانبازان مدال‌آور در ميادين بين‌المللی، تجليل از قهرمانان واقعی است.

به نقل از روابط عمومی و امور بين‌الملل بنياد شهيد و امور ايثارگران، علی كشفيا كه 8 عنوان قهرمانی پارالمپيك و جهان به همراه تيم ملی واليبال نشسته كشور را در كارنامه خود دارد با بيان مطلب فوق اظهار داشت: برگزاری مراسم تجليل از جانبازان مدال‌آور شاهد و ايثارگر حاوی پيام‌های مهمی برای نسل‌های امروز و آينده ايران است كه دريابند آسيب ديدگان هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشده است.

در ادامه عضو تيم واليبال نشسته ايران در پارالمپيك‌های بارسلون، آتلانتا، سئول و سيدنی افزود: كسب مدال از ميادين بين‌المللی آسان نيست و جانبازان كشور با زحمت و ممارست بسيار نشان دادند، هرگز خسته نشده‌اند و می‌توانند در ميادين ورزشی نيز به افتخارآفرينی بپردازند.

كشفيا با بيان اين كه در عالم ايثارگری بدون عشق نمی‌توانی كار كرد تصريح كرد: در بحث ايثار و شهادت همه بايد در دايره قرار گيرند و اكثر جانبازانی كه در ميادين مختلف ورزشی گام نهاده‌اند، نبايد نامشان در دفتر قهرمانی از قلم بيفتد.

وی در خاتمه خاطرنشان كرد: بالاترين تجليل برای قهرمانان جانباز محبت و رضای خداوند متعال است ولی با اين وجود اميدوارم مربيان گمنامی كه مدال‌آوران عرصه‌های پارالمپيك و جهانی را كشف و آموزش و پرورش داده‌اند نيز فراموش نشوند و در چنين مراسمی از آنها تجليل شود.  

منبع:خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo