شهید آوینی
 
حزب الله لبنان: برعهد خود با امام خمینی(ره) وفادار یم

آیت الله ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی با شیخ یزبک، رئیس بعثه حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کرد.
 
در این دیدار شیخ یزبک طی سخنانی از ولایت به عنوان پیوند دهنده قلوب شیعیان در اقصی نقاط جهان یاد کرد وگفت : سید حسن نصرالله رهبر قهرمان حزب الله، یکی از ثمرات ولایت امام خمینی(ره) است و امروز در سایه ولایت امام خامنه ای است که مورد عنایت امام زمان (عج) قرار دارد.

وی افزود: ما بر عهدی که با امام خمینی (ره) بسته ایم ، وفادار خواهیم ماند و به حرکت اسلامی خود، برای آماده سازی دولت حق جهانی تلاش خواهیم کرد.

شیخ یزبک به دیدار خود با دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در چادرهای سرزمین منا اشاره کرد و گفت : به رئیس جمهور گفتم برای اولین بار بود که یک سخنرانی در سازمان ملل متحد با نام حضرت زهرا (س) شروع و با نام مبارک امام عصر(عج) خاتمه یافت.

وی نقش نماینده ولی فقیه در امور حج و خدمت به اسلام و مکتب اهل بیت (ع) را ستود و تاکید کرد، شکست توطئه های آمریکا نتیجه صبر و استقامت ملت ایران بوده و از خداوند می خواهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره پیروز و سربلند گرداند.

‌آیت‌الله ری شهری نیز در سخنانی، حزب الله را نور چشم ملت ایران و نقطه امید و اتکا بسیاری از مسلمانان جهان توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد، حجاج حزب الله با قلبی نورانی تر از گذشته و عزمی راسختر به دوستان خود در لبنان ملحق شوند.

وی با استناد به آیات قران کریم و روایات مستند از معصومین(ع)، بر ضرورت توجه و تداوم ذکر و یاد خدا در صحنه های زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: اهتمام به ذکر خدا در جامعه ، چیزی جز پاسداری و مقاومت برای تحقق ارزشهای دینی در جامعه نیست.

سرپرست حجاج ایرانی از تلاش و جهاد جوانان پیرو اهل بیت(ع) در لبنان به عنوان نماد یک امت ذاکر یاد کرد و افزود: تا این توجه و مقاومت هست و تا مردی چون سید حسن نصرالله در حزب الله وجود دارد ، عنایت خدا نیز پیوسته شامل حزب الله خواهد بود.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: نیروهای متدین حزب الله لبنان با مقاومت خود در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی ، در زمره یاوران پیشتاز حضرت ولی عصر(عج) خواهند بود.

منبع : سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo