شهید آوینی
 
انتشار مجدد آیات شیطانی، عزم بیشتر مؤمنان در اجرای فتوای امام (ره)

انتشار و چاپ مجدد آیات شیطانی، باعث می‌شود کسانی که واقعا اعتقاد به اسلام ناب و غیرت دینی دارند، بیشتر به فکر اجرای حکم تاریخی امام (ره) در مورد سلمان رشدی بیفتند.

آیت‌الله مقتدایی، نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران اقدام اخیر یک انتشاراتی کشور رومانی در ترجمه و انتشار کتاب موهن ‌آیات شیطانی را در ادامه سلسله توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان و جمهوری اسلامی ارزیابی کرد.

وی در این‌باره گفت: دشمنان مدت‌هاست که به دنبال ایجاد اختلاف و دودستگی بین مسلمانان و ایجاد شبهه در دین اسلامی هستند و این اقدام نیز در ادامه آنهاست.

نایب‌رئیس اول جامعه مدرسین حوزه علیمه، با اشاره به فتوای برخی علمای وهابی عربستان بر علیه شیعیان، تأکید کرد: مسلمانان باید در مقابل این رفتارها مقاومت کرده و اطلاع‌رسانی در این مورد ضروری است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: انتشار و چاپ مجدد آیات شیطانی، باعث می‌شود کسانی که واقعا اعتقاد به اسلام ناب و پیامبر دارند و غیرت دینی دارند، بیشتر به فکر اجرای حکم تاریخی امام (ره) در مورد سلمان رشدی بیفتند.

مقتدایی ادامه داد: با این اقدام، خاطره روزهای نخستی که این کتاب منتشر شد، در ذهن مؤمنان زنده می‌شود و همانند همان روزها، افرادی که به دنبال اجرایی کردن حکم امام بودند، این کار را ادامه خواهند داد.
 

منبع : سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo