شهید آوینی
 
معاون جدید فرهنگی سپاه معرفی شد
 مراسم تودیع و معارفه معاونت فرهنگی ستاد مشترک سپاه برگزار شد.

سردار سرتیپ حجازی رئیس ستاد مشترک سپاه در این مراسم که عصر روز گذشته برگزار شد، گفت: معاونت فرهنگی حلقه وصل تمام نیروهای سپاه به خصوص نیروهای بسیج است.

وی با تشکر از فعالیت های حجت الاسلام تائب رئیس سابق معاونت فرهنگی ستاد مشترک برای رئیس جدید این معاونت آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم ، حجت اسلام تائب رفتن از یک مسئولیت را، گذشت عمر و تودیع را به نوعی یاد مرگ تشبیه کرد و گفت: امیدوارم خداوند با این دوران و زندگی ما با مغفرت برخورد کند.

تائب افزود: معاونت فرهنگی سپاه بار سنگینی است که من نتوانستم آن را دنبال کنم اما برادران و خواهران و جامعه فرهنگی سپاه در این مدت کارهای بزرگی انجام دادند.

معاون سابق فرهنگی سپاه، تدوین نقشه مهندسی جامعه فرهنگی سپاه با تجدید نظر در اقدامات و دکترین ها، راه اندازی دانشکده و پژوهشکده فرهنگی، به منظور تربیت نیروی انسانی مورد نیاز، انجام ماموریت مقابله با عملیات نرم از سوی بسیج و نظارت بر برنامه های 5 ساله و سالانه بسیج، ساماندهی حوزه نشر بسیج، تربیت روایان دفاع مقدس و عمق بخشی داخلی به مسائل فرهنگی سپاه و بسیج را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سید رضا حسینی معاون جدید فرهنگی سپاه با اشاره به این نکته که نشر فرهنگ ائمه (ع) و فرهنگ و شهادت در خانواده بزرگ سپاه و بسیج جز به یاری خدا و یاران مخلص، انجام شدنی نیست، اظهار داشت: امیدوارم در پایان کار اگر نتوانستیم عمل مناسبی انجام دهیم با فیض عظیم شهادت بتوانیم در مقابل امام راحل (ره) و شهدا رو سفید باشیم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی کار مستقلی نیست، ادامه داد: باید خروجی کار فرهنگی را در جامعه و خاطبین ببینیم و وقتی موفق خواهیم بود که فرهنگ پاسداری را در عمل تک تک پاسداران متجلی کنیم.

حسینی  تاکید کرد: باید بتوانیم فرهنگ پاسداری را در لایه های سپاه و جامعه رسوخ داده و باز خورد آن را ببینیم.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و انتصاب معاون سابق و جدید معاونت فرهنگی ستاد مشترک سپاه قرائت شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo