شهید آوینی
 
600‬ جانباز و معلول استان مرکزی در رشته ‌های مختلف ورزشی فعالیت می کنند
رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: در حال حاضر ‪600‬ جانباز و معلول در همه شهرستانهای استان مرکزی در رشته ‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

ابراهیم نصیری صبح امروز در دیدار با رئیس و اعضای هیئت ورزش‌ های جانبازان و معلولان استان مرکزی افزود: از آنجا که ورزش کردن برای جانباز و معلول هزینه بر است، باید مسئولان در این راستا کمک بیشتری انجام دهند و هیئت ورزش های جانبازان و معلولان را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پنج تن از ورزشکاران جانباز و معلول ‌استان نیز در مسابقات آتی در پاراالمپیک حضور خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نیز در این دیدار با اشاره به نقش ورزش در سلامت جامعه و افراد گفت: گسترش ورزش در قشر جانبازان و معلولان از پیشرفت آسیبهای جسمی و روحی این قشر جلوگیری می ‌کند.

آیت الله احمد محسنی گرکانی با تاکید بر اینکه ورزش کردن برای این قشر موجب می‌شود آنان راحت تر نقص بدنی خویش را تحمل کنند، عنوان کرد: ورزش شادابی، نشاط، سلامت و جوانمردی به همراه دارد و مسئولان باید امکانات مورد نیاز ورزش جانبازان و معلولان را بیش از پیش فراهم کنند.

وی افزود: امروز ورزشکاران جانباز و معلول کشور در مسابقات جهانی و بین المللی افتخارات فراوانی به ارمغان آورده که این موضوع نشان از استعداد و توانایی بالای این افراد دارد.

منبع:خبرگزاری مهر
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo