شهید آوینی
 
بیشترین فعالیت بسیج در راستای گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جامعه است

فرمانده منطقه مقاومت بسیج کرمان گفت: بیشترین فعالیت این نهاد در راستای گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جامعه پایه‌ریزی شده است.
سردار غلامعلی ابوحمزه روز پنجشنبه در همایش قضات بسیجی، مسوولین دفاتر حمایت و مراکز اجرایی امر به معروف و نهی از منکر سپاه منطقه کرمان افزود: انقلاب ما یک انقلاب آرمانی است و به هیچ عنوان دنبال خاک و مجموعه جغرافیایی نیست.

وی افزود: ما به دنبال آزادی تمام جوامع بشری از دست استعمار و استکبار جهانی هستیم .

او گفت: بسیج نیز این شعار انقلاب را سر لوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران با این نوع اسلام مخالفند افزود: بر اساس تحلیل کارشناسان غربی بیشترین متفکران کشورهای غربی در دهه‌های اخیر به اسلام از نوع ایرانی روی آورده‌اند.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان روحیه شهادت طلبی، جهادی و ولایت فقیه را از ویژگیهای اسلام از نوع ایرانی برشمرد.

وی گفت: فرهنگ بسیج همان فرهنگی است که در هشت سال دوران دفاع مقدس بر جامعه حاکم بود.

او تاکید کرد: آن چیزی که ما را در این دوران به پیروزی رساند گسترش فرهنگ بسیجی بود.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه میان مجموعه قضایی و بسیج تعامل خوبی وجود دارد افزود: ما به دنبال این هستیم که فرهنگ بسیجی در تشکیلات قضایی وارد شود.

وی به ایجاد و برقراری امنیت اجتماعی در این استان اشاره کرد و گفت:این امنیت گواه بر وجود فرهنگ بسیجی در دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری کرمان نیز در این همایش با اشاره به کاهش پرونده‌های باقی مانده در دادگستری گفت: دستگاه قضایی امروز در دورافتاده‌ترین نقطه این استان راه‌اندازی شده است.

دکتر احمد تویسرکانی با اشاره به اینکه موفقیت دستگاه قضایی منحصر به قشر خاصی نیست افزود: تمام مردم در این موفقیت دخیل هستند.

در حاشیه این همایش پایگاه بسیج شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمان افتتاح شد.
 

منبع : سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo