شهید آوینی
 
تشرف بيش از 3000 هزار نفر با پای پياده به حرم مطهر رضوی

نمايندگی آستان قدس رضوی: بيش از 3000 هزار نفر از مجاورين بارگاه امام هشتم (ع) در شب زيارتی اين امام همام با پای پياده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

كاروان زيارتی پای بوسان حرم رضوی برای هفتمين سال پياپی، به صورت پياده مسافت طولانی از خيابان مطهری شمالی مشهد، تا بارگاه امام هشتم را طی نمودند.

اين كاروان پس از حضور در رواق دارالهدايه در برنامه ويژه ای كه توسط اداره امور فرهنگی تدارك ديده شده بود شركت كردند.

در اين مراسم حجت الاسلام حسينی يزدی اظهار داشت: شما و همه كسانی كه با پای پياده به زيارت حضرت مشرف شده ايد از عيار معرفتی بالايی برخوردار هستيد و بايد در زندگی خود به گونه ای عمل كنيد كه اين زيارت با معرفت برای هميشه برای شما باقی بماند.

وی در ادامه افزود: افراد زيادی برای زيارت امام هشتم (ع) به حرم مشرف می شوند اما مساله مهم اين است كه به گونه ای زندگی كنند كه اثر اين زيارت برايشان محفوظ بماند.

حسينی يزدی زيارت را بستن عهد وپيمان با امام دانست و افزود: وقتی كه به حرم مشرف می شويد، با آقا عهد ببنديد و برصفت های خوبی كه داريد استوار بمانيدچراكه در اين صورت خداوند هم بوسيله ملائكه شما را از ارتكاب گناه محافظت می كند.

در ادامه مراسم مداحان اهل بيت به قرائت زيارت امام رضا (ع)و مرثيه سرايی پرداختند و در انتهای مراسم به اعضای كاروان پياده بسته های متبرك اهدا شد.

منبع : خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo