شهید آوینی
 
ویژه برنامه های روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد

معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه ویژه برنامه های روز 23 ذیقعده که به روز زیارتی حضرت رضا مرسوم است را اعلام کرد.

امیر خوراکیان افزود: بخش اول این برنامه ها از دوشنبه پس از نماز مغرب و عشا با قرائت زیارت امین الله توسط رضا انصاریان آغاز می شود و سپس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد و مداحی ادامه و با قرائت حدیث کسا توسط حجت الاسلام و المسلمین اسلامی فر خاتمه می یابد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برنامه های این روز پس ازبرگزاری نماز ظهر و عصر با زیارت امین الله توسط ابراهیم قانع و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهشت ادامه می یابد.

وی افزود: محمد رضا طاهری، مداح اهل بیت زیارت جامعه را قرائت خواهد کرد که این مراسم پرفیض تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

خوراکیان تصریح کرد: رواق بزرگ امام خمینی (ره) که مکان برگزاری ویژه برنامه های روز زیارتی است سه شنبه شب نیز شاهد اجرای برنامه های متنوع دیگری از جمله زیارت امین الله، سخنرانی و سرانجام دعای توسل خواهد بود.

وی در پایان افزود: روز 23 ذیقعده بنا به روایتی روز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است و دو روز پس از آن (25 ذی القعده) آغاز حرکت حضرت از مدینه به مرو ( موسوم به دحوالارض) است که در چنین روزی نیز برنامه های مشابهی در رواق امام خمینی (ع) برگزار خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo