شهید آوینی

 

ائمه جماعات مساجد تهران برای حضور در دوره آموزشی به قم می‌روند

«محمدامین زنگویی» مسئول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اعلام این خبر گفت: این طرح به‌صورت گروهی برای ائمه جماعات استان تهران در روزهای پایانی هر هفته در دفتر آموزشی شهر قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این طرح دو روزه ائمه جماعات مساجد، آموزش‌های مرتبط با حوزه‌ی مساجد در مسایل اعتقادی و سیاسی را فرا می‌گیرند.

مسئول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، حضور ائمه جماعات مساجد تهران در نماز جمعه قم را از جمله برنامه‌های این طرح عنوان و اظهار کرد: دیدار ملاقات ائمه جماعات مساجد با مراجع عظام تقلید از دیگر برنامه‌های این دوره‌ی آموزشی است تا آنان در این ملاقات از سخنان راهبردی مراجع در اداره‌ بهتر مساجد استفاده کنند.

زنگویی با اشاره به حضور 80 ائمه جماعت در هر دوره‌ی آموزشی به خبرنگار ایکنا گفت: در استان تهران سه‌هزار ائمه جماعت در مساجد مشغول به فعالیت هستند از این‌رو با توجه به محدودیت‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد امکان آموزش تمام ائمه جماعات استان تهران تا پایان سال جاری وجود ندارد.

وی در پایان اظهار کرد: این مرکز در نظر دارد تا این طرح آموزشی را برای تمام ائمه جماعات مساجد سراسر کشور در سال آینده برگزار کند.

 منبع : خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo