شهید آوینی

 

 اعلام برنامه های هفته بسیج

مدیر روابط عمومی منطقه مقاومت بسیج تهران بزرگ گفت : امسال برنامه های هفته بسیج به صورت منجسم و سازمان یافته تر از سال های پیش در دو بخش منطقه و نواحی هدایت و اجرا می شود.
سرهنگ پاسدار سید تقی موسوی گفت : روز نخست یعنی پنج شنبه اول آذر که روز (( بسیج ، قرآن و ولایت )) نام گرفته است ، به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) علاوه بر برپایی جشن میلاد آن حضرت در همه نواحی و حوزه های بسیج ، همایش مربیان عقیدتی بسیج و همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان رده های مقاومت نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش ورزشی رهروان شهدا با شرکت 10 هزار نفر و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه در روز دوم (( روز بسیج ، انتظار و انسجام اسلامی )) ، برگزار خواهد شد ، همچنین ایستگاه های صلواتی و سلامت بسیج جامعه پزشکی نیز برپا می شود.

موسوی با اشاره به نامگذاری روز سوم به نام (( بسیج ، خودباوری و جهاد علمی )) گفت: در این روز مراسم انتخاب و تشویق فرماندهان ، مدیران و نخبگان بسیجی نمونه و دیدار با پیشکسوتان بسیج برگزار می شود و بازدید از مراکز پزشکی و نشست صمیمی با نخبگان خواهران بسیجی نیز از برنامه های روز سوم است.

مدیر روابط عمومی منطقه مقاومت بسیج تهران بزرگ افزود: روز چهارم که روز (( بسیج ، سازندگی و خدمت رسانی )) نامگذاری شده است، همایش تجلیل از خیرین و خادمان و جوانان شرکت کننده در طرح های بسیج سازندگی برگزار می شود.

همچنین گروه های پزشکی برای خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی اعزام می شوند و علاوه بر آن چند طرح عمرانی بسیج نیز افتتاح خواهد شد.

موسوی گفت: روز پنجم که سالگرد تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است روز (( بسیج ، آمادگی دفاعی و اتحاد ملی )) نام گرفته است که مراسم عظیم حماسه مقاومت و پایداری در سطح منطقه و رده های مقاومت بسیج برگزار می شود .

این مسئول بسیج افزود: همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگ فاطمی و اتحاد ملی و همایش مسئولان و مربیان عقیدتی سیاسی حوزه های مقاومت در روز ششم که (( بسیج ، معنویت و بصیرت )) نامگذاری شده است ، برگزار می شود.

همچنین نشست سیاسی فرماندهان بسیج و گردهمایی سیاسی شورای حوزه ها نیز در این روز برپا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی منطقه مقاومت بسیج تهران بزرگ با اعلام اینکه آخرین روز هفته بسیج را روز (( بسیج ، ورزش و سلامتی )) نامگذاری کرده اند گفت: در این روز همایش تبیین نقش ورزش در سلامت روح و روان و کنگره شعر بسیج فرهنگیان برگزار خواهد شد.
 

 منبع: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo