شهید آوینی

 

مراسم اختتاميه دومين جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)در مازندران

دومين جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)، صبح امروز با حضور نماينده ولی فقيه و امام جمعه شهرستان ساری و جمعی از مسئولان و مديران اجرايی مازندران برگزار شد

به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دومين جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)، صبح امروز با حضور آيت الله «نورالله طبرسی » نماينده ولی فقيه و امام جمعه شهرستان ساری ومديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جمعی از مسئولان و مديران اجرايی مازندران برگزار شد.

«محمداسماعيل امامزاده» مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم اختتاميه دومين جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)، ضمن تبريك دهه مبارك كرامت به حاضرين گفت: ايران اسلامی مفتخر است در ايامی كه ابتدايش با ولادت با سعادت و سرتاسر نور و بركت حضرت فاطمه معصومه(س)شروع و تا روز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) ادامه دارد، ميزبان آثار هنری و ادبی شيفتگان آن حضرت است و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نيز به خود می بالد كه امروز پذيرای قدوم مبارك پيروان اهل بيت (ع) است.

وی افزود: اين جشنواره 5 سال قبل با هدف سرور و شادمانی قلوب مومنين طراحی و پی ريزی شد و تا كنون از درخشش والايی در بين مردم برخوردار شده است، لذا اين اداره كل قصد دارد تا از سال آينده با رويكرد بين المللی اين جشنواره را برگزار كند.

«امامزاده»استانهايی را كه در اين جشنواره، پيكره ای واحد را تشكيل می دهند از بازوهای جشنواره رضوی عنوان كرده و بهره برداری از اين فرصت الهی و جريان رحمت ايزدی را مغتنم شمرد و انتخاب ايران اسلامی را از سوی امام رضا(ع) مهر تائيدی بر ولايتمداری ايرانيان دانست و تصريح كرد: همه فضيلتهای ملت ايران را در طول تاريخ پذيرش اسلام ، از آغاز تا كنون، برگرفته از وجود مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) عنوان می باشد.

ومديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان ساخت: دلگويه های رضوی، يادمان ملت ايران و ره آورد عشقی پايدار نسبت به اهل بيت(ع) است كه از جانب خداوند متعال به ايران و ايرانيان عنايت شده است.

وی اظهار كرد: خاطرات شيدا، زيبا و به ياد ماندنی و تحول آفرين از مزايا و الطاف اين جشنواره می باشد .

«امامزاده»آثار رسيده از 30 استان كشور را درخور ستايش دانست و آن را نسبت به سال گذشته بهتر و غنی تر توصيف كرد.

يادآور می شود؛ اين جشنواره هم اكنون در مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تا غروب امروز23 آبانماه ادامه دارد.  

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo