شهید آوینی

 

ويژه برنامه های دارالقرآن الكريم حرم رضوی در ايام ميلاد حضرت رضا(ع) اعلام شد

نمايندگی آستان قدس رضوی: برنامه های ويژه ای در دارالقرآن الكريم آستان قدس رضوی در هفته ميلاد حضرت رضا(عليه السلام) و دهه كرامت برپا می شود.

برپايی محافل انس با قرآن كريم و تلاوت قراء برتر و ممتاز بين المللی واجرای گروه های تواشيح و مديحه سرايی از برنامه های هفته ميلاد می باشد.

بنابراين گزارش تلاوت ترتيل يك جزء از قرآن كريم از ساعت 5 صبح به مدت يك ساعت و همچنين برپايی محافل انس با قرآن كريم در بعدازظهر هر روز و جلسه ترتيل نيم جزء از قرآن كريم بعد از نماز مغرب و عشاء و نيز برپايی محافل انس با قرآن ويژه خواهران در روزهای جمعه از برنامه های دهه كرامت در دارالقرآن الكريم خواهد بود.

اين گزارش حاكيست در واحد هنرهای قرآنی، طراحی كتيبه ای از زيارت امين الله به صورت طرح كاشی و نيز خطاطی و خوشنويسی احاديث و روايات گوهر بار حضرت رضا (عليه السلام)/ انجام خواهد گرفت.

اين گزارش می افزايد برپايی جشن های ميلاد حضرت رضا(عليه السلام) با حضور كودكان زائر و مجاور در واحد كودكان ، با اجرای برنامه های نمايش قرآنی، قصه های معارفی و كاردستی و نقاشی در جهت آشنايی كودكان با امام مهربانی‌ها، انجام می گيرد.

همچنين جشن های متعددی در 252 كلاس مهدالرضا در شهر مشهد و نيز 22 كلاس و شعبه مهدالرضا در شهرستان ها در هفته ميلاد حضرت رضا(عليه السلام) برپا می شود ‌.

طراحی جداول با موضوعات امام رضا(عليه السلام) و ولايتعهدی، قصه گويی، خاطره نويسی، شعر نويسی پيرامون هشتمين امام همام از برنامه های ويژه واحد ادبيات قرآنی دارالقرآن الكريم می باشد.

شايان ذكر است برنامه های ويژه ختم تلاوت كل و جزء قرآن كريم، برپايی مسابقه زيارت و صلوات خاصه امام رضا(عليه السلام)، و ديگر ختومات در واحد ختم تلاوت نور برای عموم زائرين برقرار است.

 منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo