شهید آوینی

 

پیکر 11 شهید دفاع مقدس در تبریز تشییع می شود
 
پیکر مطهر 11 شهید دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه این هفته در تبریز تشییع می شود.

 در تبریز، مسئول روابط عمومی لشکر 31 عاشورا و قرارگاه شمال نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: مراسم تشییع 11 شهید دفاع مقدس با حضور مردم مومن و شهیدپرور تبریز از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه از مقابل میدان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

به گفته وی، این افراد از نیروهای رزمی لشکر 31 عاشورا در منطقه جنوب کشور بودند که اخیرا" توسط گروه‌های تفحص کشف شناسایی شده اند.

رضوانی با اشاره به محل کشف پیکرهای مطهر این شهیدان افزود: تمامی شهدای یاد شده از جان‌فشانان عملیات‌های بدر و خیبر بوده و حتی یکی از این عزیزان از نیروهایی است که در کنار دجله و در رکاب شهید مهدی باکری جنگیده و به شهادت رسیده است.

وی با بیان برنامه های متعدد مراسم شبی با شهدا در تبریز تصریح کرد: همزمان با ورود پیکرهای مطهر این شهیدان، برنامه های متعدد شبی با شهدا در برخی از حوزه های مقاومت بسیج و با همکاری مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی در دانشگاههای آزاد و دولتی تبریز برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی لشکر 31 عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم تبریز برای شرکت در این مراسم گفت: حضور پرصلابت مردم تبریز همانند همیشه در حقیقت تجدید بیعت با مردان بزرگ تاریخ معاصر است که بزرگترین حماسه و ایثار را در راه اسلام و قرآن آفریدند.

سرهنگ رضوانی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمع 11 نفره این شهدا تعداد 9 نفر متعلق به شهرستان تبریز بوده و دو نفر دیگر نیز متعلق به شهرستان‌های مراغه و مرند هستند.

محمود دولتی، غلامرضا نوین، کریم خوش آیین، رسول عبدالله زاده، اسماعیل عفافی، اصغر راستگار عبداللهی، محمد جعفری آذر، احد رضایی کرامتی، حسین خلیلی، فرهاد صدقی، محمدباقر پاشازاده اسامی 11 شهید سرافرازی است که روز پنجشنبه تشییع خواهند شد.

 

  منبع: خبرگزاری مهر 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo