شهید آوینی

 

مردم خرم آباد سازه‌ های دارالضیافه امام حسین (ع) را به کربلا بدرقه می کنند


مردم خرم آباد در مراسمی باشکوه که با استقبال جمع کثیری از مردم برگزار می شود، بخشی از سازه‌ های فلزی دارالضیافه زائرسرای حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) را برای انتقال به کربلای معلی بدرقه می کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این سازه‌ ها سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) از خرم‌ آباد به کربلای معلی حمل می‌شود.

اصغر حقی پور با اشاره به این که بخشی از سازه ‌های فلزی زائرسرای این حرمین در لرستان و شرکت ماشین‌ سازی در طول سه ماه در خرم‌ آباد ساخته شده است، افزود: هم اکنون نیز عملیات اجرایی ساخت زائرسرای حرم حضرت ابوالفضل ‌العباس (ع) توسط لرستان و ستاد عتبات عالیات زنجان در دست اجراست.

وی با بیان این که علاوه برساخت، نصب این سازه‌ ها نیز بر عهده استان لرستان است یادآور شد: برای ساخت این سازه ها دو میلیارد ریال از محل نذورات و کمک‌ های مردمی این استان هزینه شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان خاطر نشان کرد: زائر سرای حرم حضرت ابوالفضل (ع) با مساحت دو هزار و 500 متر مربع و 12 هزار متر مربع زیر بنا در پنج طبقه ساخته می‌شود.

چهارشنبه، مردم کوهدشت میزبان سازه‌‌ های فلزی حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به سمت کربلا خواهند بود.

استقبال و حضور مردم مومن و ولایت مدار خرم آباد در مراسم بدرقه سازه های فلزی دارالضیافه زائرسرای حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع ) بسیار پرشور و دیدنی است.

 

 منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo