شهید آوینی

 

كافی‌نت دينی در مساجد شيراز راه اندازی شد

 مدير كل تبليغات اسلامی فارس از راه‌اندازی 12 كافی‌نت دينی در مساجد شيراز، ظرف هشت‌ماه گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا خوشنويس» صبح دو شنبه و در جريان بازديد از مؤسسه فرهنگی«عصر مردم» در گفت‌و‌گو با صاحب امتياز و مدير مسئول اين روزنامه، با تأكيد بر ضرورت چاره انديشی و راهكارهای نوين خاطرنشان كرد: بيشتر فعاليت‌ها و رويكردهای ما در گذشته «تحرك» نبود، بلكه پاره‌ای از رفتارهای انفعالی بوده است.

در پی رايزنی‌های انجام گرفته با شهرداری شيراز، كافی‌نت‌های دينی در پايانه‌های مسافربری اين شهر راه‌اندازی خواهد شد

وی به همين بهانه، بر بكارگيری از نهضت نرم‌افزاری و استفاده از فضاهای مجازی تأكيد كرد و يادآور شد: در اين رهگذر و در طول 8 ماهه اخير، 12 كافی‌نت دينی در مساجد سطح شهر شيراز راه‌اندازی شده است.

مدير كل تبليغات اسلامی فارس با اشاره به راه‌اندازی نخستين كافی‌نت دينی در گستره فرودگاه‌های كشور در شيراز تصريح كرد: در پی رايزنی‌های انجام گرفته با شهرداری شيراز، كافی‌نت‌های دينی در پايانه‌های مسافربری اين شهر راه‌اندازی خواهد شد.

حجت‌الاسلام خوشنويس در همين خصوص بر ضرورت تأمين كتابخانه ديجيتالی در استان تأكيد كرد و در بخش ديگری ا زسخنان خود در قالب پاره‌ای درخواست‌ها از صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه و مؤسسه فرهنگی «عصر مردم» خواستار آموزش رابطين روابط عمومی‌های شهرستانی اين سازمان در استان و بهر‌گيری از امكانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اين مؤسسه شد.

 منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo