شهید آوینی

 

مراسم افتتاحيه دوره جديد طرح قرآنی «مصباح الهدی» در بابل برگزار می‌شود

مراسم افتتاحيه دوره جديد طرح قرآنی «مصباح الهدی»، توسط مركز فعاليت‌های قرآنی مردمی «حكمت القرآن» برگزار شد.

در راستای گسترش ترجمه و مفاهيم قرآنی، يازدهمين طرح قرآنی مصباح الهدی به همت مركز فعاليت‌های قرآنی «حكمت القرآن» بابل با حضور حجت الاسلام «محسن صاحبيان»، رييس اداره تبليغات اسلامی بابل، اولياء و دانش‌آموزان مقطع تحصيلی راهنمايی «شهيد مسرور» بابل روز دوشنبه هفتم آبان‌ماه 86 در سالن اجتماعات شهيد آوينی اداره كل تبليغات اسلامی در بابل برگزار شد.

در اين مراسم «خليلی»، مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی بابل در رابطه با اهداف و زمان طرح مصباح‌الهدی گفت: اين طرح به مدت 3 سال و با حضور دانش‌آموزان مقطع راهنمايی و به‌منظور تأثير قرآن در رفتار نوجوانان پايه‌ريزی خواهد شد.

«اسفندياری»، يكی از مربيان مجرب اين طرح گفت: رفتار اوليا و والدين با دانش‌آموزان و تشويق آنان برای شركت در كلاس از اهميت خاصی برخوردار است و اميد است كه اوليا با رفتاری و برخوردی مناسب بتوانند در تشويق نوجوانانشان در حضور اين طرح كوشا باشند و همكاری خوبی با ما داشته باشند.

در پايان اين مراسم، «سعيد قربانی»، مسئول دارالقرآن استان مازندران ضمن تقدير از «محمد ياری»، مدير مركز «حكمت القرآن»، يكی از مسايل اساسی پيشبرد و موفقيت اين طرح را نقش خانواده، نقش مربی و نقش مسئولان اجرايی كانون‌های قرآن دانست و گفت: اميد است كه مربيان، مجريان و مسئولان اين طرح بتوانند با فعاليتی مضاعف دوره خوبی را برای دانش‌آموزان برگزار كنند.
 

 منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo