شهید آوینی

 

 موج جدید اسلام ستیزی در دانشگاههای آمریكا

با تلاش یكی از فعالان صهیونیزم در آمریكا، از روز دوشنبه فعالیت جدیدی با هدف ترویج اسلام ستیزی در دانشگاههای آمریكا آغاز شد ، این فعالیتها تا یك هفته ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه المحیط ، دیوید هارویتس، رییس سازمان صهیونیستی (مركز آزادی كه متعلق به خود اوست) این فعالیت ها را با عنوان (هفته بیداری در برابر فاشیسم اسلامی) هدایت می كند و در توجیه حركت زشت خود می گوید ، هدف از فعالیتهای ما، بیداری آمریكایی ها در 200 دانشگاه و دانشكده در برابر خطرهایی است كه از جانب جهان اسلام آنان را تهدید می كند.

هارویتس، تلاش ضد اسلامی خود را مقابله با دو شعار اصلی چپگرایان در آمریكا می داند كه براساس آنبوش را جنگ طلب و پدیده گرم شدن زمین را بزرگترین خطر برای آمریكا می دانند اما وی در تلاش است تا اسلام را بزرگترین خطر برای آمریكا معرفی كند.

این یهودی تندرو برای بهتر اجرا شدن طرح ضد اسلامی خود از برخی نویسندگان و روزنامه نگاران مشهور در زمینه اسلام ستیزی برای سخنرانی تحریك آمیز علیه اسلام دعوت كرده است، در میان دعوت شدگان می توان به نامهایی چون دانیل پایپس، دنیس برگز ، شون هانیتی، رابرت اسپنسر نویسنده كتاب دلیلی برای كاتولیك، وفا سلطان و سناتور جمهوری ریك سانتورم اشاره كرد.

تصاویر و شعارهای ضد اسلامی مهم ترین بخش پوسترهای تبلیغی دعوت به نشستهای ضد اسلامی در آمریكاست كه بر در و دیوار بسیاری از دانشگاههای این كشور چسبانده شده است.

بخش زیادی از هزینه مالی هفته مبارزه با اسلام در دانشگاههای آمریكا را چهره های جمهوریخواه آمریكا و ثروتمندان صهیونیزم تامین می كنند.

شورای ارتباطات اسلامی آمریكا در بیانیه ای با انتقاد شدید نسبت به برگزاری فعالیتهای ضد اسلامی در دانشگاههای آمریكا، اعلام كرد، رابرت اسپنسر اخیرا در یكی از نشستهای اروپایی با حضور چهره های نژاد پرست و نازیهای نوین سخنرانی داشته است، وی كه در آمریكا به سرسخت ترین دشمن اسلام مشهور است قراراست در چارچوب فعالیت ضد اسلامی دیوید هارویتس در دانشگاههای مختلفی از جمله براون و دارتماوث سخنرانی كند.

یكی از برنامه های اصلی هارویتس در هفته مبارزه با اسلام در دانشگاههای آمریكا، پخش فیلمهای ضد اسلامی در كنار سخنرانی چهره های مخالف اسلام است، بسیاری از فیلمهای انتخابی در ردیف فیلمهایی است كه با هزینه مالی اسراییل تهیه شده است.

با وجود تلاش گسترده هارویتس و برخی از چهره های معروف جمهوریخواه، تعدادی از دانشگاههای آمریكا ازبرگزاری این نشستها جلوگیری كردند و آن را به معنی تحریك افكار عمومی علیه جهان اسلام و عرب دانستند ضمن آنكه برخی از موسسات چون شورای امور عمومی مسلمانان، پیشاپیش در بیانیه هایی دستهای پشت پرده در برگزاری این نشستها و اهداف آنان را فاش ساخته بودند.

در واكنش به اقدام موهن هارویتس موسسه آزادی، وابسته به جمعیت مسلمانان آمریكا ، اقدام این صهیونیست آمریكایی را اقدامی فریبكارانه برای زشت جلوه دادن اسلام در جامعه آمریكا خواند چنانچه كیث اولبرمن تحلیلگر آمریكایی نیز هارویتس را شخصیتی بدنام در جهان دانست و در ارزیابی پوستر تبلیغاتی این نشستهای هفتگی گفت: عكس روی تصویر ارتباطی به جهان اسلام ندارد بلكه این عكس از صحنه ای از یك فیلم هلندی تولیدی سال 1994 گرفته شده است.

هارویتس رییس مركز دیوید هارویتس برای آزادی و سردبیر پایگاه اینترنتی WWW.FRONTPAGEMAG.COM است كه سابقا عضو جنبش چپگرایان نوین آمریكا بود اما پس از حوادث یازدهم سپتامبر به خاطر فعالیتهای گسترده ضد اسلامی وارد اردوی راستگرایان تندرو شد و با حمایت برخی از چهره های مشهور راستگرا صاحب شهرت و ثروت شده است.

 منبع: شبكه خبر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo