شهید آوینی

 

 گردهمايی تحكيم خانواده بنياد شهيد شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار شد

نخستين گردهمايی آموزش تحكيم خانواده فرزندان شهيد و ايثارگر شهرستان‌های غرب استان تهران، با حضور رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران اين منطقه و فرمانداری نيروی انتظامی شهريار در تالار باغ گيلاس شهريار برگزار شد.

«مهدی يزدی» رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان‌های غرب استان تهران، در اين گردهمايی آموزشی گفت: بی‌ترديد سلامت جامعه اسلامی در گروه سعادت و استحكام پيوندهای خانوادگی است كه كانونی برای پرورش نسل آينده محسوب می‌شود و عواطف اجتماعی و انسانی در آن ريشه می‌كند.

بی‌ترديد سلامت جامعه اسلامی در گروه سعادت و استحكام پيوندهای خانوادگی است كه كانونی برای پرورش نسل آينده محسوب می‌شود و عواطف اجتماعی و انسانی در آن ريشه می‌كند

وی اهميت و نقش آموزش را در استحكام پيوندهای خانوادگی موثر خواند و افزود: با آموزش روش‌های تحكيم خانواده به مزدوجين، می‌توان گام موثری برای سعادت خانواده‌ها و در نهايت، جامعه برداشت.

ايزدی با اشاره به اين مطلب كه زندگی خانوادگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بايد الگو و سرمشق زندگی خانواده‌های جامعه اسلامی باشد افزود: زنان جامعه اسلامی در تحكيم خانواده و موفقيت مردان خود نقش بسزايی دارند و در حقيقت سكان‌داركشتی مردان و كانون آرامش خانواده به شمار می‌روند و نبايد الگوپردازی از حضرت زهرا‌(س) را در زندگی خود فراموش كنند.

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان‌های غرب استان تهران، تصريح كرد: اشتغال مردان برای داشتن يك زندگی خانوادگی شيرين و با پيوندی محكم ضرورت دارد و آنچه برای خانواده و تحكيم آن مهم است اشتغال مرد حتی با درآمد پايين است.

 منبع: خبرگزاری قرآني ايران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo