شهید آوینی

 

تشییع پیکر پاک 65 شهید دفاع مقدس در تهران

همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع ) و در روز سه شنبه پانزدهم آبان ماه پیکرهای طیبه 65 تن از شهیدان دفاع مقدس که اخیرا بدنبال تلاش های مخلصانه گروه های کمیته جستجوی مفقودین در مناطق عملیاتی جنوب غرب و شمالغرب کشور بدست آمده است باهمکاری و مشارکت نیروی انتظامی و هیات رزمندگان اسلام در تهران تشییع می شوند.
 
این مراسم از ساعت 9 00 صبح در میدان ولیعصر(عج ) همراه با عزاداری آغاز و سپس پیکرهای مطهر بسوی معراج الشهدا تشییع خواهند شد.
این شهیدان از مناطق عملیاتی شرق بصره شلمچه جزایر مجنون هورالعظیم فکه شرهانی دهلران مهران گیلانغرب قصرشیرین کردستان وشاخ شمران بدست آمده اند که مربوط به عملیات های والفجر 1 تا 4 مطلع الفجر محرم خیبر بدر و کربلای 5 و همچنین نبرد با عناصر ضد انقلاب در کردستان در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی می باشند که 20 تن از آنان دارای هویت و بقیه گمنام هستند.

شهیدان یاد شده جمعی یگان های تیپ نبی اکرم (ص ) 27 محمد رسول الله (ص ) 10 سیدالشهدا(ع ) 31 عاشورا تیپ 40 سراب و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشند.
 
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از عموم شهروندان تهرانی بویژه جوانان پرشور دعوت بعمل آورده تاضمن شرکت در مراسم و تجدید میثاق با بنیانگذار مذهب حقه جعفری و تکریم شهیدان وحدت و انسجام خود را به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo