شهید آوینی

 

تشييع 65 تن از شهدای دفاع‌مقدس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پيكرهای طيبه 65 تن از شهيدان دفاع مقدس كه اخيراً به دنبال تلاش‌های گروه‌های كميته جستجوی مفقودان در مناطق عملياتی جنوب، غرب و شمال‌غرب كشور به دست آمده است، تشييع می‌شود.

به نقل از روابط‌ عمومی بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، اين مراسم با همكاری و مشاركت نيروی انتظامی و هيأت رزمندگان اسلام، از ساعت 9 صبح روز سه‌شبنه پانزدهم آبان‌ماه جاری از ميدان وليعصر(عج) همراه با عزاداری آغاز و سپس پيكرهای مطهر به سوی معراج‌الشهداء تشييع خواهند شد.

يگان‌های خدمتی شهدايی كه تشييع خواهند شد
شهيدان ياد شده جمعی يگان‌های تيپ نبی‌اكرم(ص)، 27 محمد رسول‌الله(ص)، 10 سيد‌الشهداء(ع)، 31 عاشورا، تيپ 40 سراب و نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران هستند

اين شهيدان از مناطق عملياتی شرق بصره‌،‌ شلمچه، جزاير مجنون، هورالعظيم، فكه، شرهانی، دهلران، مهران، گيلان‌غرب، قصرشيرين، كردستان و شاخ شمران به دست آمده‌اند كه مربوط به عمليات‌های والفجر 1 تا 4، مطلع‌الفجر، محرم، خيبر، بدر و كربلای 5 و همچنين نبرد با عناصر ضدانقلاب در كردستان در سال‌های نخستين پيروزی انقلاب اسلامی هستند كه 20 تن از آنان دارای هويت و بقيه گمنام هستند.

شهيدان ياد شده جمعی يگان‌های تيپ نبی‌اكرم(ص)، 27 محمد رسول‌الله(ص)، 10 سيد‌الشهداء(ع)، 31 عاشورا، تيپ 40 سراب و نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران هستند.

از عموم شهروندان تهرانی به ويژه جوانان پرشور دعوت به عمل‌ می‌آيد با شركت در مراسم و تجديد ميثاق با بنيانگذار مذهب حقه جعفری و تكريم شهيدان، وحدت و انسجام خود را به نمايش بگذارند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo