شهید آوینی

 

فیلم سینه سرخ در جشنواره های بین المللی

استقبال از ساخته موسسه شهید آوینی در عرصه های بین المللی
فیلم سینه سرخ در جشنواره های بین المللی

جشنواره کودکان مادرید(فیس) در کشور اسپانیا از تاریخ 13 لغایت 20 نوامبر و جشنواره کودک و نوجوان هند که یکی از مهمترین جشنواره های کودک جهان به شمار می رود از تاریخ 14 لغایت 20 نوامبر در شهر حیدر آباد هند برگزار خواهد شد که فیلم سینه سرخ از شرکت کنندگان در این دو جشنواره است.

همچنین جشنواره میل ولی در سومین دوره خود از تاریخ 14 الی 20 اکتبر میزبان فیلم سینمایی سینه سرخ در بخش مسابقه خواهد بود که محل برگزاری این جشنواره در کالیفرنیا ایالات متحده می باشد.
سینه سرخ در مرکز فیلم جین سیسکل به صورت وی‍‍ژه به نمایش در خواهد آمد این رویداد در شیکاگو و در تاریخ 28 اکتبر کار خود را آغاز و اوایل نوامبر کار خود را به پایان می رساند از فیلم های به نمایش در آمده در دوره های قبل می توان به یک بوس کوچولو ، خیلی دور خیلی نزدیک ، بید مجنون، خون بازی و... اشاره کرد.

پرویز شیخ طادی در جشنواره مذهب امروز ایتالیا به عنوان بهترین کارگردان فیلم بین المذاهب شناخته شد و سپس سینه سرخ عنوان بهترین کارگردانی فیلم بین المذاهب جشنواره بین المللی فیلم فجر را کسب کرد این فیلم جایزه بهترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان آلمان (شلینگل) را از آن خود کرده است و هم اکنون راهی این سه جشنواره می شود .

برخی از بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی احمدی/ یوسف مرادیان/ محمد رضا داوود ن‍‍ژاد/ سپیده گلچین/ سمیرا سیاح/ رضا افشار/ سینا بلگوری/ علیرضا شیخ الاسلامی/ شهاب محمدی/ رامتین فرید و رضا صفایی پور .
سینه سرخ در موسسه شهید آوینی در ‍ژانر سینمای مذهب تولید شده است.

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo