شهید آوینی

 

گردهمايی بزرگ روحانيون در شهرستان نور

گردهمايی بزرگ روحانيون شهرستان نور در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی نور ، با همت دفتر امام جمعه و اداره تبليغات اسلامی شهرستان نور ، گردهمايی روحانيون منطقه نور و چمستان ، روحانيون اعزامی از شهرهای مقدس قم و مشهد كه جهت تبليغ در ايام ماه مبارك رمضان به مساجد منطقه اعزام شده بودند در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد .

در اين گردهمايی ابتدا حجه الاسلام« ابراهيم قاسميان » رييس اداره تبليغات اسلامی نور ، به ارايه گزارشی از عملكرد اين اداره نسبت به اعزام مبلغات در ماه مبارك رمضان به مساجد اين شهرستان پرداخت و به مشكلات موجود بر سر راه ايشان اشاره كرد و از مسؤولين دست اندركار خواست تا در ليالی رمضان نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی و پخش سريال های طولانی كه مانع جذب جوانان و مردم به مساجد می شود اجتناب كنند .

در ادامه حجه الاسلام« اسماعيلی» امام جمعه نور نيز به موضوع آسيب پذيری جامعه اشاره كرد و گفت : مبارزه با فرهنگ اسلام از سوی دشمنان دين ، مشكلات و سختی های زيادی بر سر راه مسلمين قرار داده است ، اما با توجه به اين همه هجمه ها به اسلام و مسلمين سرانجام پيروزی با اسلام و دين خداست .

وی در ادامه افزود : در اين برهه از زمان بهترين كلام ، قرآن و تفسير اين كلام الهی است كه الحمدالله در محافل كشور ما بهترين خريدار را دارد و دشمنان دين هم نمی توانند حريف اين اسلحه بزرگ ما يعنی قرآن كريم شوند .

گفتنی است در پايان اين مراسم قرار شد نماز عيد سعيد فطر از سوی كليه روحانيون در مساجد محلات با تبليغ و شكوه خاصی اقامه شود.

منبع: خبرگزاری قرآني ايران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo