شهید آوینی

 

مسابقات اذان در قائمشهر به ثمر نشست

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر از نتایج مطلوب مسابقات اذان این شهرستان خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر، ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات اذان قائمشهر گفت: نگرش قرآنی به مسائل فرهنگی جامعه موجب بروز و ظهور پدیده های عظیم فرهنگی و برکات الهی در چهره های قرآنی می شود.

محمد رضا اسکندری، برگزاری مسابقات قرآنی را در سطح مساجد شهرستان قائمشهر با همکاری کانون فرهنگی - هنری شهید بهشتی چمازکتی و همچنین اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای اسلامی چمازکتی، نقطه قوت فعالیت های دینی و قرآنی عنوان کرد و تصریح کرد: این مسابقات از تاریخ 17 تا 23 ماه مبارک رمضان برگزار شد که به لطف خدا شاهد درخشش بیش از 70 نفر از مؤذنین این خطه بودیم و همین استقبال گسترده ما را بر آن داشت تا اینگونه فعالیت را ادامه دهیم.

اسکندری در بخش دیگرسخنانش از هرگونه فعالیت دینی و قرآنی که با تلاش موسسات فرهنگی و هنری یا کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان انجام شود اعلام حمایت کرده و اداره ارشاد اسلامی را بستر مناسبی برای چنین فعالیت هایی عنوان کرد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات در حضور حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی امام جمعه قائمشهر به نفر اول امکان تشرف به حج عمره اهدا شده و به 72 نفر دیگر از برترین مؤذنین این شهرستان هدایای مادی و معنوی ارزشمندی اهداء شد.

حجت الاسلام علی معلمی نیز در این مراسم با قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تعالی معنوی جوانان و نوجوانان این دیار گفت: داشتن صوت زیبا و دلنشین یک نعمت الهی است و باید از این نعمت الهی در مسیر صحیح و الهی آن بهره برد تا شاهد نزول برکات خدای متعال باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنانش برای تمامی دست اندرکاران قرآنی این استان آرزوی توفیق کرده و خدمت به دین و قرآن را درزمره شهادت، ایثارگری و جانبازی در راه خدا دانست.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo