شهید آوینی

 

دومین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی امام رضا(ع) برگزار می شود

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دومین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی امام رضا(ع) را همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری امام هشتم شیعیان برگزار می کند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع ) و با هدف استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات و گرایش جوانان به شعائر مذهبی، دومین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی امام رضا را برگزار می کند.

محورهای این جشنواره در این موضوعات اعلام شده است: قطعه ادبی، شعر رضوی و نامه به امام رضا، پرداختن به ابعاد معنوی شخصیت حضرت علی بن موسی الرضا، عکس های شخصی از زیارت آستان مقدس رضوی، تاثیر وجود مبارک آن حضرت بر زندگی ایرانیان و جهان اسلام، آثار توسل به امام رضا (ع ) و خاطرات استجابت توسل به آن امام همام و طراحی زیباترین وبلاگ مرتبط با موضوع های یاد شده به همراه عکس و نماهنگ.

علاقه مندان می توانند برای تکمیل فرم ثبت نام به سایت www.Guilanblogtest.ir مراجعه کنند. نویسندگان می توانند فقط یک وبلاگ را حداکثر تا 5 صفحه ارسال کنند. ضمن اینکه فقط وبلاگ هایی که مرتبط و مختص موضوع جشنواره باشند در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره 30 مهرماه اعلام شده است. همچنین مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 21 آبان ماه همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره به هشت برگزیده این جشنواره جوایزی به این شرح اهدا خواهد شد: به سه برگزیده اول داخلی کمک هزینه سفر به خانه خدا به مبلغ 5 میلیون ریال و به دو نفر دیگر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال. همچنین به سه برگزیده در بخش خارجی هر یک به مبلغ 1000 دلار جایزه اهدا می شود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo