شهید آوینی

 

اعزام بدون نوبت متقاضیان 84 ساله به بالا به حج تمتع
مدیر سازمان حج و زیارت استان تهران از اعزام متقاضیان 84 ساله به بالا با فرزندانشان به عنوان همراه، بدون نوبت به حج تمتع در سال جاری خبر داد.

سعید شیبانی از افزایش ظرفیت 2 هزار نفری اعزام زائران به حج تمتع در سال جاری خبر داد و افزود: امسال بیش از 100 هزار نفر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می شوند که 25 هزار نفر از آنها زائران استان تهران هستند.

وی زمان آغاز اعزام زائران را سوم آذرماه عنوان کرد و ادامه داد: متقاضیان بالای 84 سال که تا پایان سال 84 در بانک پول واریز و ثبت نام کرده اند زودتر از نوبت به حج اعزام می شوند البته این افراد پس از معاینه و رفتن به کمیسیون پزشکی در صورتیکه که شرایط اعزام را داشته باشند ، به حج می روند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان تهران تاکید کرد: همچنین امتیاز دیگری که برای این افراد در نظر گرفته شده ، این است که فرزندان افراد بالای 84 سال نیز که تا همان زمان در بانک ثبت نام کرده اند نیز می توانند همراه با آنان به حج تمتع اعزام شوند.

شیبانی گفت: در سال جاری از استان تهران 62 متقاضی بالای 84 سال بدون همراه و 31 نفر نیز با همراه به حج اعزام خواهند شد که این افراد در کاروانها نیز ثبت نام کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo