شهید آوینی

 

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه قرآن کریم تهران

"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه وی، جمعه شب از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ تهران دیدن کردند.
در جریان دیدار احمدی نژاد از نمایشگاه قرآن که "محمدحسین صفار هرندی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را همرامی می‌کرد، مسوولان هر یک از غرفه‌ها، توضیحات لازم را درباره فعالیتهای خود به رییس جمهوری ارایه کردند.

رئیس جمهور و هیئت همراه در این بازید آنچنان در حلقه متراکم جمعیت حاضر در نمایشگاه به کندی حرکت می کردند که مسیر بازید وی که در حالت عادی حدود 20 دقیقه به طول می انجامد، حدود 2 ساعت و 30 دقیقه طول کشید.
در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مجید، ‪ ۲۵‬کشور اسلامی و غیر اسلامی از جمله ترکیه، بنگلادش، هند، عمان، عراق، لبنان، سوریه، عربستان، انگلستان، رومانی و نروژ حضور دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ‪ ۲۶‬ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت ‪ ۱۰‬تا ‪ ۲۲‬و جمعه‌ها ساعت ‪ ۱۴‬تا ‪ ،۲۲‬در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برپاست.

گفتنی است در این نمایشگاه که شامل ‪ ۳۰۰‬غرفه است، ‪ ۱۸۰‬ناشر داخلی و خارجی در ‪۲۶‬ بخش مختلف از جمله دانشگاهی، نشرالکترونیک، کودک و نوجوان، هنر، پژوهش، آموزش و حوزوی، حجاب و عفاف و شعر و ادبیات، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه قرآن کریم، ارایه می‌کنند.

 منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامي

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo