شهید آوینی

 

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شب گذشته از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای بزرگ تهران بازدید کرد.

رئیس جمهور که محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را در این بازدید همراهی می کرد، از قسمت های مختلف نمایشگاه دیدن کرد و مسئولان هر یک از غرفه ها توضیحات لازم را درباره فعالیت های خود در حوزه علوم اسلامی به ویژه در زمینه قرآن به دکتر احمدی نژاد ارائه کردند.

رئیس جمهور و هیئت همراه در این بازید آنچنان در حلقه متراکم جمعیت حاضر در نمایشگاه به کندی حرکت می کردند که مسیر بازید وی که در حالت عادی حدود 20 دقیقه به طول می انجامد، حدود 2 ساعت و 30 دقیقه طول کشید.

در نمایشگاه بین المللی قرآن مجید 25 کشور اسلامی و غیر اسلامی از جمله ترکیه ، بنگلادش ، هند ، عمان، عراق، لبنان، سوریه، عربستان ، انگلستان ، رومانی و نروژ حضور دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 26 ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 10 تا 22 در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) تهران برپاست .

در این نمایشگاه که شامل 300 غرفه است 180 ناشر داخلی و خارجی در 26 بخش مختلف از جمله دانشگاهی، نشرالکترونیک ، کودک و نوجوان، هنر ، پژوهش، آموزش حوزوی ، حجاب و عفاف و شعر و ادبیات، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه قرآن کریم ارائه می کنند

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo