شهید آوینی

 

نماينده حماس در ايران: كنفرانس صلح توطئه‌ای برای حذف آرمان ملت ‌استوار فلسطين است

كنفرانس صلح فلسطين كه در اواخر پاييز در واشنگتن برگزار می‌شود، بی‌شك تافته جدابافته‌ای از سلسله توطئه‌های بی‌وقفه عليه مردم فلسطين و حذف آرمان اين ملت هميشه ‌استوار نيست.

ابواسامه، نماينده حماس در ايران در راهپيمايی پرشكوه روز جهانی قدس در ايران حضور يافت و به مناسبت روز جهانی قدس به سخنرانی پرداخت.

وی در اين سخنرانی به بيان اهداف مستكبرين از تجاوزات و جنايان در اين سرزمين پرداخت و عنوان كرد: جنايات و تجاوزات صهيونيست‌ها به سركردگی آمريكای جهانخوار در فلسطين، هدفی جز به زانو درآوردن ملت فلسطين و سركوب مقاومت و سرنگونی دولت قانونی برآمده از آرای مردم به رياست آقای اسماعيل هنيه ندارد.

ابواسامه تأكيد كرد: اين دولت از روز نخست شكل‌گيری با توطئه‌های اشغالگران و همدستان آنان روبه‌رو شد تا بلكه مجبور به تسليم و استعفا اقدام كند و يا وادار به امتيازدهی شود و رژيم صهيونيستی را به رسميت بشناسد. وی خطاب به ايرانيان حاضر در ميدان مبارزه ادامه داد: ما اعلام می‌كنيم با توكل به خدای منان و ياری شما و تمامی امت اسلام و آزاديخواهان جهان، اين دولت مردمی هرگز سقوط نخواهد كرد و پايدار و مقاومت خود را رها نخواهد كرد و به آرمان و ارزش‌های ملی پايبند خواهد بود و همچنان استخوانی در گلوی اشغالگران و مزدورانشان و همه آنان كه عليه ملت فلسطين و آرمان مقدس توطئه می‌كنند خواهد بود.

ابو اسامه يادآور شد: برادران و خواهران! كسانی كه امروز در تكاپو و ديدار و هم‌نشينی با اولمرت و همدستی و دسيسه‌چينی عليه ملت فلسطين هستند، بدانند چيزی جز شكست و ننگ در ننيا و آخرت نصيبشان نخواهد شد و كنفرانسی كه در اواخر پاييز در واشنگتن برگزار می‌شود، بی‌شك تافته جدابافته‌ای از سلسله توطئه‌های بی‌وقفه عليه مردم فلسطين و حذف آرمان اين ملت هميشه استوار نيست. ما به تمامی كسانی كه در پشت پرده درباره اردوی ديگر در واشنگتن مذاكره می‌كنند، اعلام می‌كنيم مقدرات و حقوق ملت را به بازی نگيريد و حرمت شهيدان و رنج و محنت اسيران را نگاه داريد و بدانيد همه موافقت‌نامه‌های شومی را كه امضا می‌كنيد، ارزش جوهری كه به آن نگاشته می‌شود را نخواهد داشت و برای هيچ يك از مبارزان و نوجوانان فلسطينی تعهد و الزام ايجاد نمی‌كند.

آنچه تمامی اين موافقتنامه‌ها و آنانی كه آن را در واشنگتن به امضا می‌رسانند، همچون برگ‌های زرد پاييزی بر زمين فرو خواهند فتاد و ملت ما همچنان آزاده و سرفراز خواهند ماند. 

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo