شهید آوینی

 

دکتر احمدی نژاد : پرچمداران سكولاريسم دفاع از صهيونيسم را به عنوان مقدس‌ترين امر عالم دنبال می‌كنند

دفاع از منافع ننگين رژيم غاصب صهیونیستی برای برخی قدرت‌ها از واجبات است و دولت‌های غربی كه پرچمدار سكولاريسم و بی‌دينی هستند، دفاع از رژيم صهيونيستی را به عنوان مقدس‌ترين امر عالم دنبال می‌كنند.

دكتر محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور كشورمان در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه امروز تهران ضمن پيشنهاد برگزاری انتخابات آزاد در فلسطين تاكيد كرد: بايد مردم فلسطين، آزادانه سرنوشت خود را انتخاب كنند.

وی تاكيد كرد: ملت ما آحاد انسانی و نفس افراد را محترم می‌داند و به اعتقاد ما، كشتار انسان‌های بی‌گناه، از ناحيه هر كس محكوم بوده است و ما، كشتار انسان‌ها چه مسيحی، يهودی، مسلمان و يا افرادی غير از پيروان اديان ابراهيمی را محكوم می‌كنيم، اما در عين حال، بهانه‌تراشی، صحنه‌سازی، داستان‌پردازی و مقدمه‌سازی برای نسل‌كشی ملت فلسطين را هم محكوم می‌نماييم.

رئيس‌جمهور با اشاره به پردازش گسترده دولت‌های غربی به موضوع هولوكاست، پس از جنگ جهانی دوم گفت: اين‌ها آمدند با پردازش نسل‌كشی يهوديان، نهضت ضد يهود برپا كردند و با فضای تبليغاتی و روانی پيرامون موضوعی بنام كوره‌های آدم‌سوزی برای يهوديان اروپا، نوعی مظلوميت و محروميت دست و پا كردند.

احمدی‌نژاد در ادامه اظهار داشت: موضوع كشتار يهوديان كه البته پس از جنگ جهانی دوم بنام هولوكاست مطرح شد را مقدس‌تر از هر مقدسی كرده و حتی آن را بالاتر از تمام مقدسات نگريستند. وی با اشاره به بی‌تفاوتی دولت‌های غربی نسبت به توهين به مقدسات اديان مختلف افزود: در نظام غربی، دولت‌ها عموما هيچ مرز قدسی را رعايت نمی‌كنند و وقتی به خدا، پيامبران الهی، آزادی، كرامت انسانی، دموكراسی و يا حقوق انسان‌ها توهين می‌شود، اعلام می‌كنند كه اين موضوع به ما مربوط نيست.

رئيس جمهور خطاب به اين دولت‌ها سئوال كرد، اما چطور است پديده‌ای كه پس از جنگ جهانی برپا كرده‌ايد و در سال 75 ميلادی نام هولوكاست بر آن نهاده‌ايد، به چنان امر مقدسی تبديل شده كه حتی اجازه نمی‌دهيد كسی پيرامون آن سئوال كند.

احمدی‌نژاد با اشاره به ابهامات موجود در جنگ جهانی دوم كه با بهانه آن، جنايت‌ها و نسل‌كشی‌های اسف‌باری عليه ملت مظلوم فلسطين انجام شده، اظهار داشت: با اين بهانه‌ها، همه ملت‌ها را مجرم و جنايتكار كردند و به خود، اجازه ارتكاب هر جنايتی را داده و با برپايی زندان‌های مخفی، اجازه دزديدن انسان‌ها و به بند كشيدن آنها را نيز برای خود صادر كردند.

رئيس جمهوری با طرح دو گزينه، از دولت‌های غربی خواست مشخص كنند كه حامی رژيم صهيونيستی بوده يا اسير آنند

احمدی‌نژاد ادامه داد: دولت‌های غربی بگويند كه اسير رژيم صهيونيستی هستند يا دروغ می‌گويند و خودشان از محورهای ايجاد آن بوده‌اند؟ انتخاب با شما است. اگر حالت سومی هم وجود دارد اعلام كنيد اين سؤال، سؤالی جدی است. وی همچنين تصريح كرد: اگر رژيم صهيونيستی بر شما مسلط شده، ما و ملت‌های آزاد دنيا آماده‌ايم تا به شما كمك دهيم و شما را از اين اسارت نجات بخشيم.

رئيس‌جمهوری ادامه داد: اگر خود شما پشت اين صحنه قرار داريد، اعلام كنيد. به صراحت می‌خواهيم دولت‌های پشتيبان رژيم صهيونيستی موضع خود را در قبال اعلام اين سئوال مشخص كنند. اما در هر دو حالت، مسئول بوده و در جنايات رژيم صهيونيستی شريك بوده و بايد نسبت به آن پاسخ دهند.

رئيس‌جمهور در ادامه اظهار داشت: اين دولت‌ها بايد بدانند اگر هر يك از اين گزينه‌ها درباره آن‌ها صادق باشد، به زودی پای ميز محاكمه حاضر شده و به دست قدرتمند ملت‌ها محاكمه و مجازات خواهند شد.

احمدی‌نژاد با بيان اين كه ما با فرض اسير بودن اين دولت‌ها در چنگال رژيم صهيونيستی، قصد كمك به آنها را داريم، بخش‌هايی از جنگ جهانی دوم و كشتار 60 ميليون انسان بی‌گناه در آن را مورد اشاره قرار داد و افزود: ملت ايران اساسا با كشتار انسان‌ها مخالف است.

وی با اشاره به اينكه امروز رژيم صهيونيستی به منزله ناموس برخی قدرت‌های جنايتكار غربی است، افزود: بيش از ‪ ۶۰‬سال است كه جوانان و مردم مظلوم فلسطين از همه حقوق انسانی محروم هستند، امروز مسئله قدس نه يك مسئله فلسطينی و خاورميانه‌ای، بلكه يك مسئله جهان بشريت است. احمدی‌نژاد تاسيس رژيم صهيونيستی، ادامه حيات آن، عملكرد و نوع حمايت‌های بی‌حد و مرز از اين رژيم را توهين به كرامت بشری و تخريب آن دانست و اظهار داشت: موضوع اشغال فلسطين فقط به يك سرزمين محدود نمی‌شود، بلكه مسئله صهيونيست و رژيم صهيونيستی، امروز به يك مسئله جهانی تبديل شده است.

رئيس‌جمهور تاكيد كرد: ملت ايران از كشتار متنفر است و ملت ما چهره عاملان جنگ جهانی دوم و هيتلر را سياه می‌داند، اما ملت ما سئوالی دارد كه تا پاسخ آن را ندهند، بر اين سئوال پابرجا خواهند ماند.

وی خاطرنشان كرد: دفاع از منافع ننگين اين رژيم برای برخی قدرت‌ها از واجبات است و دولت‌های غربی كه پرچمدار سكولاريسم و بی‌دينی هستند، دفاع از رژيم صهيونيستی را به عنوان مقدس‌ترين امر عالم دنبال می‌كنند.

احمدی‌نژاد در بخش ديگری از سخنان خود تصريح كرد: كسانی كه در موضوع هسته‌ای ايران كار‌شكنی می‌كنند، بدانند كه اين بازی برای آن‌ها ثمری نخواهد داشت.

وی با بيان اينكه گويا برخی از اين گونه حل‌شدن مسئله هسته‌ای ناراحت هستند، افزود: برخی می‌خواهند بی‌خود در اين موضوع دخالت كنند و لذا راه افتاده می‌گويند می‌خواهيم برای رفع بن‌بست هسته‌ای راه‌حل بدهيم. كدام بن‌بست؟ همه بايد بدانند كه ملت ايران، هيچ‌گاه بن‌بست نداشته است. رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز دشمنان ملت ايران در بن‌بست قرار دارند، ادامه داد: می‌بينيد كه چگونه دشمنان ملت ايران، عزا گرفته و برای حل مسئله هسته‌ای گرفتار شده‌اند.

احمدی‌نژاد همچنين گفت: از طرف ديگر بدانند كه اين‌گونه نيست كه عده‌ای احساس مسئوليت كنند و بخواهند به‌خاطر شرايط دشوار خود، اين مذاكره را بپذيرند. به هردوی اين گروه‌ها می‌گوييم كه اگر بخواهيد بازی‌ای همچون گذشته را تكرار كنيد، حاصلی جز ننگ و پشيمانی بر پيشانی شما نخواهد بود. 

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo