شهید آوینی

 

نمایشگاه علوم قرآنی سمنان به کار خود پایان داد

چهارمین نمایشگاه علوم قرآنی سمنان بعد از پنج روز تمدید در فرهنگسرای کومش سمنان به کار خود پایان داد.

در نمایشگاه علوم قرآنی سمنان شرکت پخش سراسری کتاب ایران با حدود پنج هزار عنوان کتاب و پانصد نرم افزار علمی و تخصصی آخرین نشر های کتاب 40 ناشر کشوری را به نمایش گذاشته بود.

در این نمایشگاه موسسات فرهنگی و قرآنی از 20 تا 90 درصد تخفیف نرم افزار های قرآنی و دینی را برای بازدید کنندگان ارائه کردند که با استقبال مردم سمنان مواجه شده بود.

موسسه فرهنگی قرآنی ریحانه النبی با 150 عنوان نرم افزار قرآنی از تهران، موسسه تولید نرم افزاری منهاج با 170عنوان نرم افزار در حوزه های قرآنی، دینی و علمی و آموزشی از قم و مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان با 12 نرم افزار تخصصی در این نمایشگاه شرکت داشتند.

نشر حلم و فروشگاه امیرکبیر نیز با بیش از 500 عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت داشتند که غرفه موئسسه فرهنگی الزهرا سمنان با ارائه یکصد عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس از دیگر غرفه های نمایشگاه علوم قرآنی سمنان بود.

تجلیل از خادمان و فعالان عرصه های قرآنی، آیین های شب با قرآن توسط جامعه القرآن کریم واحد سمنان و انجمن قرآن و نهج البلاغه سمنان، اجرای شب شعر و خاطره و آیین تعزیه ضربت خوردن حضرت علی (ع) از برنامه های جنبی نمایشگاه علوم قرآنی و کتاب سمنان بود.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo