شهید آوینی

 

شخصیت مرحوم علامه عسگری در اراک تجلیل می شود

مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی گفت: در ششمین آیین بزرگداشت خادمان قرآن کریم استان مرکزی از شخصیت علامه عسگری تکریم و تجلیل می شود.

محمدرضا جعفری  افزود: در این آیین که فردا در اراک برگزار می شود در کنار تقدیر از شخصیت علامه عسگری ازشخصیت های عالم تشیع و از نخبگان استان مرکزی، دکتر شریف و 10 خادم و 10 فعال قرآنی تکریم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از برنامه های جنبی ششمین نمایشگاه قرآن کریم استان مرکزی است خاطرنشان کرد: تکریم جنبه های مختلف قرآن کریم توسعه قرآنی را در جامعه در پی دارد.

جعفری معرفی قرآن کریم با استفاده از آموزه های هنری نوین را یکی از توانمندی های این نمایشگاه خواند و اضافه کرد: معرفی، ابداعات و فعالیت های قرآن زمینه گرایش و جذب جوانان را به کلام وحی فراهم می کند.

مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی لازمه وارد شدن قرآن از حاشیه به متن زندگی افراد جامعه را ارتقا سطح معرفت و بینش افراد دانست و افزود: همگان باید نسبت به درک تعالیم قرآن بکوشند و حضور قرآن را در زندگی خود پررنگ کنند.

جعفری از رشد ششمین نمایشگاه قرآن از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بخش های جدید تصویرسازی با موضوعات قرآنی، ورک شاپ، تایپوگرافی بسم الله و اسماء الحسنی و..... و افزایش تعداد غرفه های از 35 به 50 غرفه از موارد رشد نمایشگاه محسوب می شود.

ششمین نمایشگاه قرآن کریم استان مرکزی به همت انجمن قرآن و نهج البلاغه و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از 15 ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای آیینه اراک گشایش یافته است. این نمایشگاه به مدت 10 روز صبح و عصر برای بازدید عموم علاقمندان دایر است

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo