شهید آوینی

 

فعالیت های قرآنی باید از انسجام بیشتری برخوردار شوند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انسجام روز افزون فعالیت های قرآنی در استان خبر داد.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: فعالیت های قرآنی باید بیش از گذشته ساماندهی شود و برای رسیدن به این هدف باید از تمام توان و نیروی فرهنگی استان بهره برداری کنیم.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از هرگونه فعالیت مدون و برنامه ریزی شده کارآمد در حوزه قرآن پژوهی حمایت کرده و آن را نمادی از ایجاد انگیزه قرآنی در آحاد مردم جامعه می داند.

گرجی با اشاره به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، احترام به پیشکسوتان عرصه فرهنگ قرآنی را بسیار لازم و ضروری عنوان کرد و اذعان داشت: برای فعالیت های مستمر قرآنی باید وقت بیشتری را نسبت به گذشته صرف کرد و بسنده کردن اینگونه تلاش ها در زمان اداری و محدود کردن در همین چارچوب لطمه بزرگی به فرهنگ قرآن در جامعه می زند.

وی در پایان به برگزاری سومین نمایشگاه قرآنی بزرگ استان "صحیفه سبز" در شهرستان بابل به همت دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) در مصلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: سومین نمایشگاه قرآنی بزرگ استان مازندران، امسال یک هفته پس از اتمام ماه مبارک رمضان و به مدت 10 روز در مصلی جمعه شهرستان بابل برگزار می شود که با حضور ناشرین معتبر قرآنی و اسلامی و همچنین تولیدکنندگان نرم افزارهای علوم قرآن و حدیث، میزبان علاقمندان به فرهنگ قرآنی است.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo