شهید آوینی

 

حداد عادل سالروز شهادت فلاحی، فکوری، کلاهدوز ، جهان آرا و نامجو را گرامی داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز، سالروز شهادت شهیدان والامقام فلاحی، فکوری، کلاهدوز، جهان آرا و نامجو را گرامی‌ داشت.

غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی یکشنبه سالروز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا را گرامی داشت و به روان پاک این شهیدان و تمامی شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درود فرستاد و به خانواده های آنان ادای احترام کرد.

وی همچنین با گرامیداشت روز بزرگداشت مولوی، اظهار داشت: این شاعر بزرگ و عارف ارجمند، گوهر تابناک فرهنگ ایران اسلامی است و امسال به مناسبت هشتصدمین سال تولد وی ، در سراسر جهان و در کشورمان مراسمی به همین مناسبت برپاست که می تواند باعث معرفی بیشتر این متفکر بزرگ اسلامی و این شاعر ارجمند به نسل جوان شود .

حداد عادل در ادامه سخنان خود، روز ناشنوایان را گرامیداشت و اعلام کرد که مجلس برای تصویب قوانینی که بتواند مشکلات معلولان و ناشنوایان را برطرف کند آمادگی دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین روز جهانی دریانوردی را تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش سالروز شهادت شهید هاشمی نژاد را که به دست منافقین به شهادت رسید را گرامی داشت.

حدادعادل همچنین درگذشت محمد هنردوست قائم مقام صدا و سیما که روز گذشته در اثر سکته قلبی به رحمت ایزدی پیوست را به ریاست سازمان صدا و سیما و تمامی همکاران وی تسلیت گفت و اظهار داشت : برای وی که عمر خود را در خدمت اسلام و انقلاب گذراند، آرزوی مغفرت و علو درجات می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo