شهید آوینی

 

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب قرآنی هنرمندان کشورمان در انگلیس

به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن بهار قرآن، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در انگلستان نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب قرآنی را در شهرهای لندن و آکسفورد برگزار می کند.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دراین نمایشگاه سی اثر برجسته خوشنویسی و تذهیب از آثار هنرمندان شهیر ایران استاد "یدالله کابلی" و استاد "محسن آقامیری" در معرض دید علاقمندان و هنر دوستان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب قرآنی که کوششی جهت تحقق انسجام اسلامی است، در تاریخ شنبه 31 شهریور درمحل مرکز فرهنگی ریجنتس پارک لندن گشایش می یابد و پس از سه روز نمایش به مرکز فرهنگی استنمور منتقل می گردد. این نمایشگاه تا چهارشنبه 4 مهر درمرکز فرهنگی استنمور ادامه خواهد داشت. همچنین ساعات بازدید این نمایشگاه در دو مرکز یاد شده از ساعت 11 صبح تا 10 بعد از ظهر می باشد.

نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب قرآنی در روزهای 5 و 6 مهر در مرکز مطالعات اسلامی شهر آکسفورد برقرار خواهد بود.

استاد کابلی و استاد آقا میری که به مناسبت برگزاری این نمایشگاه به لندن دعوت شده اند در مراسم افتتاحیه به ایراد سخن خواهند پرداخت و در طول نمایشگاه نیز با بازدید کنندگان گفتگو خواهند داشت.

شایان ذکر است این نمایشگاه با همکاری و مشارکت مرکز فرهنگی و مسجد مرکزی لندن، مرکز فرهنگی استنمور و مرکز مطالعات اسلامی آکسفورد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo