شهید آوینی

 

 وحدت و برادری مسلمانان از مهمترین آموزه های قرآن است
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جمع سفیرهای کشورهای اسلامی گفت: یکی از مهمترین پیامهای قرآن کریم و آموزه های پیامبر اسلام بر وحدت و برادری بین مسلمانان تأکید دارد، این در حالی است که دشمنان با برافروختن جنگ فرقه ای به بهانه های مختلف، برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می کنند .

حجت الاسلام محمود محمدی عراقی اول مهر در پایان مأموریت خود در این سازمان و در جمع سفرای کشورهای اسلامی، میهمانان خارجی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و جمعی از مسئولان فرهنگی کشور گفت: با دفت در مسائل و حوادث بین المللی و جهانی بخصوص در عراق ، فلسطین و لبنان به روشنی در می یابیم که دشمنان اسلام قصد دارند در این منطقه با ایجاد تفرقه با مسائل قومیت، مذهب و غیره مسلمانان منطقه را به برادر کشی بکشانند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه در سایه وحدت و همدلی همه آروزهای مسلمانان تحقق پیدا خواهد کرد و در صورت تفرقه همه چیز از دست خواهد رفت، افزود: به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر هوشیاری مسلمانان امسال را سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری کردند.

محمدی عراقی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یادآور یکی از یادگارهای امام (ره) و اعلام روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس است، امسال با توجه به اشغال چهلمین سال قدس شریف ، روز قدس را به عنوان اعتراض مسالمت آمیز گرامی می داریم . بدون شک اگر همه آزادیخواهان و بشردوستان جهان در این اعتراض همراه مسلمانان باشند رژیم صهیونیستی دیگر نخواهد توانست به جنایات ضد بشری خود ادامه داده و مجبور خواهد بود راه حل دموکراتیک و دیپلماتیک در این خصوص پیدا کند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo