شهید آوینی

 

 نسخه سوم نرم‌افزار «صدف» با موضوعيت حجاب توليد شد

نرم‌افزار صدف سه شامل بيش از 12 برنامه شامل سخنرانی، مصاحبه و پرسش و پاسخ پيرامون حجاب، مدها و مدگرايی توليد شد.

معاون فرهنگی تبليغی جامعه الزهرا بر ضرورت ارائه مفاهيم عميق دينی در قالب های گوناگون رسانه ای تأكيد كرد و گفت: اين نرم‌افزار حاوی سخنرانی كارشناسان خواهر از جامعه الزهرا(س) در راديو معارف و در قالب برنامه ريحانه است كه دوشنبه ساعت 16 از طريق راديو معارف پخش می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين يوسفيان افزود: موضوعات مطرح شده در اين نرم افزار شامل حجاب، مدهای روز، نظر اسلام درباره رنگ‌ها و چگونگی پوشش است.

وی با اشاره به توليد نرم افزارهای صدف يك و دو يادآور شد: در اين نرم‌افزارها به موضوعات الگوهای قرآنی، عفاف، حجاب و عزت نفس پرداخته‌شده‌است.

معاون فرهنگی تبليغی جامعه الزهرا در ادامه تصريح كرد: طرح پاسخگويی به سئوالات شرعی از دو سال قبل آغاز شده است و در آن تعدادی از خواهران متخصص به پاسخگويی به سئوالات اختصاصی بانوان مشغول هستند.

حجت‌الاسلام يوسفيان در ادامه افزود: حدود 25 خواهر طلبه دارای مدرك سطح سه و با سابقه تدريس، هم اكنون در كارگاه كاروزی به يادگيری اصول پاسخگويی به مسايل شرعی مشغول هستند كه تا پايان سال جاری به سيستم فعال پاسخگو خواهند پيوست.

وی اظهار داشت: حدود 50 جزوه تخصصی ويژه نظرات مراجع عظام تقليد، پيرامون موضوعات روز جامعه تدوين شده و در اختيار بخش پاسخگويی به سئوالات دينی و بعضی از مراكز ديگر قرار گرفته‌است.

 منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo