شهید آوینی

 

 متعهدانه ترین هنر از ناحیه شهدای هنرمند ارائه شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: متعهدانه ترین هنر از ناحیه شهدای هنرمند ارائه می شود.

محمد اسماعیل امامزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اگر قرار است هنرمندان کنونی نیز با خلق آثارشان به جاودانگی برسند باید هنرشان را در خدمت مفاهیم جاودانه قرار دهند و تاسی به اصیل ترن هنرمندان این سرزمین، الحاق به غافله شهدای هنرمند است.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی ایران را به عنوان نقطه عطف حیات ملت ایران و ایجاد یک جنبش بیداری فطری و دینی در دنیای کنونی تلقی کنیم، دفاع مقدس به عنوان گلبول های قرمز حیات طیبه ملت ایران صیانت گر هویت و ارزش های ذاتی این سرزمین باید تلقی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در هنگامه ای که دنیا می رفت تا با تبانی نظام سلطه جهانی کارنامه دین را برای همیشه از پستوی ذهن جوامع خارج سازد و به زعم خودش به بایگانی تاریخ بسپارد، انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا تلنگری به فطرت های پاک انسانی زده شود و این حقیقت دوباره به اثبات برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که ما شاهد شیدایی ملت ایران به ویژه جوانانش در دفاع از تمامیت رسالت جهانی خود بودیم، یادآور شد: خواب آشفته نظام سلطه هیچگاه محقق نشد و رویاها به خیال خام سپرده شد.

وی نظام سلطه را در حال حاضر دچار چالش های جدی ساختاری خواند و عنوان کرد: آنها قادر به دفاع از نظام، مبانی فکری و نظری خود نیستند و مهمترین عامل برآشفتگی نظام سلطه به همین ماجرا بازمی گردد که انقلاب اسلامی ایران توانست ستیز و از هم پاشیدگی اردوگاه دشمن را در عمق استراتژیک خود ایجاد کند.

امامزاده افزود: نظام سلطه هم اکنون به لحاظ باورهای تئوریک قادر به توجیه حیات خویش نیست و از نظر ظاهری نیز دیگر شاهد بلوک قدرت یا اردوگاه متحد علیه انقلاب اسلامی نیستیم.

وی انقلاب اسلامی ایران را الهام بخش تمام حرکت های رهایی بخش و عدالت محور جهان دانست و آن را موجب مجد و شکوه نهضت بیداری جهان اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: اکنون در عمق نظام سلطه در آمریکای مرکزی، آمریکای لاتین انقلاب اسلامی ایران دارای هواداران و حامیان جدی است.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo