شهید آوینی
 
علمای مسلمان در سوئد برنامه های دینی اجرا می‌کنند
گروهی از علمای اسلامی دبی به منظور احیای شبهای ماه مبارک رمضان و ایراد سخنرانیهای دینی و مذهبی به برخی از شهرهای سوئد سفر می‌کنند.

عادل مرزوقی رئیس بخش ارشاد و توجیه اداره امور اسلامی و رئیس هیئت اعزامی به سوئد گفت: این هیئت به منظور اشاعه فرهنگ اسلام بر شیوه اعتدال و میانه روی و دعوت به سوی خدا به این کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: این گروه با هدف ارشاد و توجیه دینی و انجام عمل خیر عازم سفر شده اند تا با مشارکت مسلمانان و اقلیتهای مسلمان سوئد از شبها و روزهای ماه مبارک رمضان بهترین بهره را ببرند.

این گروه با دعوت مرکز فرهنگ اسلامی شهر بورس سوئد به این کشور سفر می کنند، فعالیتهای این گروه در شهر بورس 5 روز خواهد بود. آنها برنامه‌های متعددی دارند و سپس برنامه‌های خود را در شهرهای دیگر اجرا می‌کنند.

برنامه‌های این هیئت شامل سخنرانیهای دینی، دروس وعظ و ارشاد، نماز تراویح، خطبه نماز جمعه و همچنین پاسخ به سؤال و جوابهای حاضران و اقلیت مسلمان خواهد بود.

توزیع کتاب " به رمضان خوش آمدید"، برگزاری مسابقات دینی و اعطای جایزه به هر یک از برندگان، دیدار از مساجد تاریخی سوئد از برنامه های اصلی هیئت اعزامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo