شهید آوینی
 
اولين جشنواره مذهبی «صلوات و پيام‌های كوتاه مذهبی» برگزار می‌شود

اولين جشنواره سراسری فرهنگی،‌ مذهبی «صلوات و پيام‌های كوتاه مذهبی» توسط جمعی از نهادهای آران و بيدگل و اصفهان برگزار می‌شود.

اين جشنواره در ماه مبارك رمضان و در بهار صلوات به منظور سلامتی و تعجيل در فرج آقا امام ‌زمان (عج) و همچنين سلامتی نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت‌آيت‌اله العظمی خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) برگزار شده و افراد می‌توانند با نيت و نثار صلوات در اين جشنواره شركت كنند.

دارندگان تلفن همراه پس از نثار صلوات فقط تعداد آن را به شماره (20001061) در قالب پيام‌های كوتاه ارسال كنند.

تمام شركت‌كنندگان به يك نسبت در قرعه‌كشی قرار می‌گيرند و تعداد صلوات ملاك قرعه‌كشی نبوده و صرفاً جنبه معنوی آن مدنظر است.
هدف از برگزاری جشنواره
اين جشنواره در ماه مبارك رمضان و در بهار صلوات به منظور سلامتی و تعجيل در فرج آقا امام ‌زمان (عج) و همچنين سلامتی نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت‌آيت‌اله‌العظمی خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) برگزار می‌شود

همچنين دارندگان تلفن ثابت برای شركت در اين بخش ضمن نيت و نثار صلوات با شماره تلفن 2736080ـ0362 تماس و تعداد آن را به اپراتور اعلام كنند.

همچنين در بخش ديگر اين جشنواره، كه بخش«جمله‌های كوتاه و پرمحتوا» نام دارد، دارندگان تلفن همراه با ارسال يك جمله كوتاه (يك سطر كوتاه) به شماره 20001061 می‌توانند در اين بخش جشنواره شركت كنند.

اين جملات بايد حاوی پيام‌های كوتاه قرآنی، اخلاقی، اجتماعی، دينی و مذهبی باشد و جملات حداكثر در يك سطر كوتاه تنظيم و ارسال شود.

دارندگان تلفن ثابت برای شركت در اين بخش می‌توانند با شماره تلفن 2736080ـ0362 تماس و ضمن قرآئت جمله انتخابی برای اپراتور در بخش مسابقه شركت كنند.

ارسال از طريق پيام‌های كوتاه به‌صورت 24 ساعته و تماس از طريق شماره تلفن 2736080 از ساعت 8 تا 12 ظهر و 30 /1 تا 30/18 امكان‌پذير است.

جوايز بخش صلوات، دو بليط رفت و برگشت هواپيما به مشهد مقدس و 12 ربع سكه بهار آزادی و جوايز بخش جمله‌های كوتاه فرهنگی و مذهبی، دو بليط رفت و برگشت هواپيما به مشهد مقدس و چهار ربع سكه بهار آزادی خواهد بود.

زمان ارسال پيام‌ها نيز تا بيست و ششم ماه مبارك رمضان اعلام شده است.

شركت در اين جشنواره برای عموم آزاد است و تمام دارندگان تلفن همراه و ثابت می‌توانند در جشنواره شركت كنند، همچنين هر شماره موبايل فقط يك مرتبه مجاز به شركت در هر دو بخش جشنواره است و ارسال‌های بعدی به طور اتوماتيك حذف می‌شود.(اين بند شامل تلفن‌های ثابت نمی باشد.)

مراسم قرعه‌كشی در روز عيد سعيد فطر برگزار و اسامی برندگان در تاريخ 26 مهرماه در ويژه‌نامه‌ای در ضميمه روزنامه‌های ايران و قدس شهرستان‌های آران و بيدگل و كاشان اعلام می‌‌‌شود.

همچنين اسامی برندگان در تاريخ ذكر شده در پايگاه اينترنتی طاووس بهشت
بخش جمله‌های كوتاه و پرمحتوای جشنواره
همچنين در بخش ديگر اين جشنواره، كه بخش «جمله‌های كوتاه و پرمحتوا» نام دارد، دارندگان تلفن همراه با ارسال يك جمله كوتاه ( يك سطر كوتاه) به شماره 20001061 در اين بخش جشنواره شركت كنند

(ww.tavoosebehesht.ir ) قابل دسترسی است. در صورت افزايش شركت‌كنندگان احتمال افزايش جوايز نيز وجود دارد.

دارندگان تلفن همراه فقط به شماره 20001061 پيام كوتاه خود را ارسال كنند. دارندگان تلفن ثابت نيز فقط با شماره 2736080 تماس و در جشنواره شركت كنند.

اين جشنواره با همكاری اداره كل تبليغات اسلامی استان اصفهان، اداره تبليغات اسلامی آران و بيدگل، شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان اصفهان و آران و بيدگل، دبيرخانه نظارت بر كانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، دانشگاه علمی كاربردی آران و بيدگل، جمعيت هلال احمر شهرستان آران و بيدگل، حوزه مقاومت بسيج اميرالمؤمنين علی (ع)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بيدگل، اداره تربيت بدنی آران و بيدگل، مسجد امام زمان (عج) عباس آباد، شركت مهندسی مهرگان رايانه كاشان، آموزشگاه زبان انگليسی عماد و شركت فرش نگين اطمينان مشهد برگزار می‌شود.

همچنين، ستاد برگزاری جشنواره اولين جشنواره صلوات و پيام‌های كوتاه فرهنگی و مذهبی اين جشنواره در دو بخش برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo