شهید آوینی
 
محفل انس با قرآن در شهرستان ايرانشهر برگزار می‌شود

به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان، محفل نورانی شبی با قرآن، چهارشنبه، 21 شهريور ماه جاری در مسجد الغدير شهرستان ايرانشهر(استان سيستان و بلوچستان) برگزار خواهد شد.

«مسلم خدابخشی» مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی شهرستان ايرانشهر، با بيان اين خبر، تصريح كرد: اين محفل با همكاری اداره اوقاف و امور خيريه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبليغات اسلامی شهرستان ايرانشهر برگزار می‌شود.

مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی ايرانشهر با اشاره به تلاوت خود در محفل قرآن، افزود: اين محفل به مناسبت حلول ماه رمضان كه ماه قرآن است با حضور قاريان منتخب شهرستانی از جمله؛«صادقی» قاری اهل سنت و «مسعود نوری» برگزار می‌شود.

وی موضوع اين محفل را اهميت روزه از ديدگاه قرآن اعلام و اظهار كرد: مسئول اداره تبليغات اسلامی شهرستان ايرانشهر نيز در اين مراسم به ايراد سخنرانی خواهند پرداخت.

خدابخشی به مسابقه كتبی قرآن در اين محفل اشاره و تاكيد كرد: مسابقه كتبی معلومات قرآنی به صورت تستی از شركت‌كنندگان در مجلس به عمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آيد و منتخبان به قيد قرعه جوايز خود را دريافت می‌كنند.

مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی شهرستان ايرانشهر در پايان گفت: از عموم مردم در اين محفل دعوت به عمل آمده است و مسئولان شهری نيز در اين مراسم حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایرانی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo