شهید آوینی
 
نرم افزار مقالات تخصصی علوم اسلامی ارائه شد
 
تنرم افزار مقالات تخصصی علوم اسلامی ارائه شد

گروه وبلاگ:تاكنون بيش از پانزده هزار مقاله در زمينه علوم اسلامی در قالب نرم افزار در دسترس محققان و پژوهشگران عرصه دين قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، واحد پژوهش مدرسه علميه نرجس(س) به منظور استفاده بهينه پژوهشگران از تازه‌ترين دستاوردهای علمی اقدام به تهيه فهرست موضوعی مقالات در گرايش‌های فقه و اصول، تاريخ، فرهنگ و تمدن اسلامی، كلام، مباحث زنان و علوم قرآنی كرده‌است.

نرم‌افزار موجود حاوی مقالات مربوط به 56 عنوان نشريه تخصصی در حوزه علوم اسلامی است كه اطلاعات مورد نظر شامل عناوين موضوعی مقالات، واژگان كليدی و پديد آورندگان است.

كاربردی بودن موضوع، استفاده از كلمات رايج و نيز تهيه كليد واژه‌های مقالات بر اساس اطلاعات علمی مقالات، از شاخصه‌های اين نرم‌افزار به شمار می‌رود.

تنظيمات تخصصی در زمينه علوم اسلامی، دسته‌بندی موضوعات و قيمت مناسب اين نرم‌افزار از ديگر ويژگی‌های آن محسوب می‌شود.

در اين نرم‌افزار كاربر می‌تواند بر اساس سليقه خود نوع قلم ها و تصاوير پس زمينه را تغيير دهد و امكان اجرای فايل‌های صوتی و مشاهده از طريق برنامه را ميسر سازد.

واحد پژوهش مدرسه علميه نرجس(س) به منظور احياء و تقويت اصول و مبانی اسلامی و نهادينه كردن فرهنگ تحقيق و پژوهش و كاربردی و ايجاد پايگاه اطلاع‌رسانی و تعامل با مراكز پژوهشی ديگر در سال 80 تأسيس شد.
 
منبع:خبر گزاری قرانی ایران
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo