شهید آوینی
 
برگزاری یادواره شهید کاوه
دختر شهيد محمود كاوه گفت: پدرم امروز نيستي تا بنگري كه جمعي از همسنگرانت در قالب دولت نهم راه تو را پي گرفته‌اند و مهرورزي و عدالت را سرلوحه كار خويش قرار داده‌اند.

عصر يكشنبه همزمان با سالگرد شهادت شهيد محمود كاوه سردار سرزمين مجاهدت‌هاي خاموش يادواره اين شهيد برگزار شد.
در اين مراسم گروه ناشنوايان دستان‌گويا به اجراي برنامه پرداختند و سپس مصطفي ايزدي فرمانده سابق نيروي زميني سپاه با بيان اين مطلب كه احساس خسارت عظيم مي‌كند و خوشا به حال شهدا و از جمله‌ي آنها شهيد كاوه كه به اين مقام رسيدند، افزود: كاوه از جميع جهات يك انسان فوق‌العاده بود.
وي ادامه داد: لحظه‌ها براي ما اهميت داشت كه كاوه را از دست ندهيم و او از كساني بود كه به عهد و پيماني كه با خداي خود بسته بود پابرجا و هميشه در صحنه مجاهدت حاضر و ما از او غافل بوديم.
ايزدي گفت: شهيد بهشتي مي‌گويد شهادت را به بهاء مي‌دهند نه به بهانه ما بايد در طريقي كه اين عزيزان قدم گذاشته‌اند گام برداريم و بايد تداوم بخش آنها باشيم.

وي تأكيد كرد: شهيد كاوه واقعاً شجاع بود و مرگ از او فرار مي‌كرد، در والفجر 9 با وجود تأكيدات فرماندهان كه احتياط داشته باشيد كاوه شبانه تا 20 كيلومتر در عمق خطوط دفاعي دشمن نفوذ كرد و شخصاً منطقه را شناسايي كرد و عمليات والفجر 9 را با صلابت به پايان رساند.

ايزدي گفت: ضد انقلاب به خاطر شجاعتش براي سر شهيد كاوه جايزه تعيين كرده بود و شهادت در نزد كاوه از عسل شيرين‌تر بود.
بنابراين گزارش در ادامه مراسم دختر شهيد كاوه با بيان اين مطلب كه در آستانه 23 سالگي به سراغ همرزمانت رفته‌ام تا از تو بگويند، گفت: پدرم امروز نيستي تا بنگري كه جمعي از همسنگرانت در قالب دولت نهم راه تو را پي گرفته‌اند و مهرورزي و عدالت را سرلوحه كار خويش قرار داده‌اند.

وي تصريح كرد: امروز از دولتمردان مي‌خواهم كه از جبهه حق عقب ننشينند و شهرها را بسازند.
در ادامه اين مراسم پدر شهيد كاوه به بيان خاطراتي در مورد فرزند شهيدش پرداخت و سپس توسط مسئولان بنياد حفظ آثار تابلو فرش تصوير شهيد كاوه به اين خانواده تقديم شد.
بنابراين گزارش، در پايان مراسم نيز اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي خاطراتي از شهيد كاوه در مورد مجاهدتهاي اين شهيد در دوران دفاع مقدس بيان داشت.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo