شهید آوینی
 
برگزاری طرح قرائت هزاران ختم قرآن به نيت سلامتی و تعجيل در فرج امام زمان(عج) در شاه عبدالعظیم
طرح «هزاران ختم قرآن» به نيت سلامتی و تعجيل در فرج امام زمان (عج) كه از ابتدای ماه شعبان در حرم مطهر حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) آغاز شده بود، همزمان با نيمه شعبان خاتمه می‌يابد.

به نقل از روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع)، اختتاميه قرائت هزاران ختم قرآن به نيت سلامتی و تعجيل در فرج امام زمان (عج) در روز نيمه شعبان برگزار خواهد شد. اين طرح از ابتدای ماه شعبان در حرم مطهر حضرت عبدالعظيم الحسنی عليه السلام آغاز شده است.

بارگاه ملكوتی حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) همچنين در شب و روز پانزدهم شعبان با برگزاری مراسم جشن ميلاد نور در مصلای ری كه با حضور سخنرانان و مداحان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود آماده‌ی پذيرايی از زائران و مجاوران حرم مطهر است.

پذيرايی، برنامه‌های متنوع اين ايام شامل پذيرايی و اهدای بسته‌های هدايای متبركه به زائران از زائران و مجاوران از ديگر برنامه‌های آستان مقدّس حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) در اين ايام است.

همچنين، روابط عمومی آستان مقدّس همچنين اعلام كرده است در شب ميلاد امام دوازدهم به تعدادی از كسانی كه اسامی مهدی و نرگس داشته باشند، به قيد قرعه جوايزی اهدا خواهد كرد.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo