شهید آوینی
 
آیت الله نوری همدانی: دشمن با ابزار فرهنگی به مبارزه با مسلمانان برخاسته است
آیت الله حسین نوری همدانی در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان خمین گفت: دشمن پس از ناتوانی در مقابل ایران و حکومت دینی نوپای آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اکنون با ابزار فرهنگی به مبارزه با مسلمانان برخاسته است.

مرجع تقلید شیعیان شامگاه دوشنبه در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان خمین در این شهر افزود: دشمن و در راس آن آمریکا با ابزارهای مخرب به اصطلاح فرهنگی اسلام را نشانه رفته و قصد تخریب آن را دارند و در این زمینه از هیچ توطئه ای کوتاهی نمی کنند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه آمریکا وقتی نتوانست در مقابل انقلاب اسلامی و گسترش آن در جهان از راه نظامی به توفیقاتی دست یابد راه تهاجم فرهنگی را در پیش گرفت، افزود: در تهاجم فرهنگی دشمن جوانان مسلمان، بیشتر از سایر مسلمین در معرض تهدید و آسیب قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون دارای ساز و کار فرهنگی، نظلمی و سیاسی قوی در مقابل دشمن است در ادامه گفت: ایران اسلامی اکنون به قدرتی رسیده است که اجازه نفوذ دشمن به مرزهای جغرافیایی، فرهنگی و عقیدتی خود را به دشمن واگذار نمی کند.

نوری همدانی با اشاره به کمک کمک نظامی ‪ ۳۰‬میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی یادآور شد: رئیس جمهوری آمریکا با کشورهای غربی در مقابل اسلام و ایران جبهه گرفته‌ و در تلاش برای ضربه زدن هستند، اما غافل از حضور پاسداران و نیروهای مسلح با صلابت در ایران اسلامی هستند که با هر گونه حرکت دشمن آن را خنثی می کنند.

آیت ‌الله نوری همدانی بالا رفتن آمار پذیرفتن اسلام، پیروزی مسلمانان در رای گیری های مختلف در جهان و به خصوص منطقه را از موفقیت های اسلام عزیر خواند و گفت: وقایع سیاسی جهان نشان از تغییر در جهان یه نفع اسلام است و دشمنان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل از همین موضوع در هراس هستند و تلاش می کنند به طرق مختلف این حرکت را کند کنند.

وی اساس کار در حکومت اسلامی را ایمان، وحدت، جهاد در راه خدا و صلابت و مقاومت خواند و خاطرنشان کرد: چنین حکومتی واقعی و شکست ناپذیر است.

آیت الله نوری همدانی در سفر دو روزه به شهرستان خمین با اقشار مختلف مردم در این شهرستان دیدار کرد.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo