شهید آوینی
 
پاسخگويی اينترنتی به شبهات عليه مکتب تشيع

محققان و كارشناسان مؤسسه تحقيقاتی حضرت وليعصر(عج) از طريق اينترنت به شبهات عليه مكتب تشیع پاسخ می‌دهند.

رئيس اين مؤسسه در گفتگو با خبرنگار مركز خبر حوزه افزود: علاقمندان برای طرح سئوالات خود می‌توانند به نشانی اينترنتی www.valiasr-aj.com مراجعه كنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات دائمی پاسخگويی به شبهات وهابيت عليه شيعه در مدرسه فيضيه گفت: مجموعه اين جلسات كه چهار سال در حال برگزاری است در قالب نرم ‌فزار پاسخ به جديدترين شبهات وهابيت آمده‌است.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسينی قزوينی، تهيه نرم‌افزار «الرسول» را از ديگر اقدامات مؤسسه تحقيقاتی حضرت وليعصر(عج) برشمرد و گفت: در اين نرم افزار روايات رسول اكرم(ص)، مكاتبات ايشان به سران قبايل و كشورها، مديحه‌سرايی و مرثيه سرايی‌ها و پاسخ به 7500 سئوال و شبهه پيرامون رسول گرامی اسلام(ص) آمده‌است.

وی به طراحی و توليد نرم‌افزار شميم گل نرگس اشاره كرد و افزود: در اين نرم‌افزار توقيعات و زندگی‌نامه حضرت ولی‌عصر(عج) و پاسخ به 2500 شبهه پيرامون آن حضرت گردآوری شده‌است.

رئيس مؤسسه تحقيقاتی حضرت وليعصر(ع) طراحی و توليد نرم‌افزار پاسخگو را نيز از فعاليت های اين مؤسسه دانست و اظهار داشت: در اين نرم‌افزار 60 هزار پرسش و پاسخ دينی از 20 مركز پژوهشی تدوين شده كه مجموعه اين پرسش ها و پاسخ‌ها در پايگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قابل دسترسی است.

وی به تهيه و توليد نرم‌افزار پژوهش اشاره كرد و گفت: اين نرم افزار با قابليت موضوع، جستجو در سرعت بالا و فيش‌برداری، تمام امكانات لازم را در اختيار محققان قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایرانی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo