شهید آوینی
 
600 نرم‌افزار قرآنی در پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم امسال عرضه می‌شود

امسال 600 نرم‌افزار قرآنی در پانزدهمين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم به مخاطبان عرضه می‌شود كه 100 عنوان آن جديد است.

حجت السلام سعيد سالاريان مدير بخش نشر الكترونيك نمايشگاه بين المللی قرآن كريم گفت: امسال 600 نرم‌افزار قرآنی در پانزدهمين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم به مخاطبان عرضه می‌شود كه 100 عنوان آن جديد است.

سالاريان در گفت و گو با ستاد خبری پانزدهمين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم با بيان مطلب فوق افزود: امسال علاوه بر نرم‌افزار‌هايی كه در كشور توليد شده‌اند، سفارش‌هايی نيز در حوزه نشر الكترونيك برای توليد‌ نرم‌افزارهای قرآنی داده شده تا حداكثر نيازهای مخاطبان و مراجعان به نمايشگاه بين المللی قرآن كريم در حوزه نشر الكترونيك برآورده شود.

مدير بخش نشر الكترونيك تصريح كرد: در كنار نمايش و ارائه نرم‌افزار‌ها و محتوا‌های الكترونيكی توليد شده به مخاطبان، جايگاه‌هايی نيز برای ارزيابی و نظر دهی پيش بينی شده تا نياز‌های جامعه در حوزه ديجيتال و توليد محتوای الكترونيكی در حوزه قرآن و عترت شناسايی شده و بستر سازی مناسب جهت طراحی و توليد اين نرم‌افزار‌ها برای ارائه در سال بعد نمايشگاه آغاز شود.

حجت السلام سالاريان با بيان اينكه در دنيا به حوزه ديجيتال و توليد محتوای الكترونيكی توجه ويژه‌ای شده‌است، تصريح كرد: نقش توليد محتوای الكترونيكی در حوزه دين و معنويت و فضای قرآنی از اهميت ويژه‌ای برخوردار است و ما بايد از اين فناوری در جهت گسترش فرهنگ قرآنی در دنيا استفاده كنيم.

وی افزود: بخش‌های مختلف پانزدهمين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم بر روی سايت نمايشگاه پخش می‌شود كه مخاطبان از سراسر دنيا می‌توانند نمايشگاه بين المللی قرآن كريم را به صورت زنده مشاهده كنند.

سالاريان ارائه اينترنت بی سيم رايگان برای مراجعان و غرفه‌داران، ايجاد موزه مجازی قرآن بر روی وبگاه نمايشگاه قرآن، و ايجاد امكان فروش محصولات قرآنی از طريق سايت و به صورت محصولات قرآنی را از ديگر برنامه‌های بخش نشر الكترونيك نمايشگاه قرآن دانست.

پانزدهمين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم از 19 شهريور تا 15 مهرماه سال جاری در مصلی امام خمينی (ره) برگزار می‌شود.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo