شهید آوینی
 
احمدی‌نژاد در کنار مزار شهدای دولت: راه شهيدان عزت و استقلال ملت ايران را حفظ كرده است

رئيس‌جمهور با بيان اينكه راه شهيدان راهی روشن و پيموده شده از سوی پيامبران، ائمه و صلحا در طول تاريخ است، تصريح كرد: راه شهيدان همان راهی ‌است كه تا امروز عزت، استقلال، كرامت و حيثيت ملت ايران را حفظ كرده است.

دكتر محمود احمدی‌نژاد صبح يكشنبه و در سومين روز از هفته دولت با حضور در مزار شهيدان رجايی و باهنر رئيس‌جمهور و نخست‌وزير مردمی و محبوب ملت ايران، به خبرنگاران گفت: راه شهيدان امروز پرچم ملت ايران را در جهان بر قله‌ها به اهتزاز درآورده است.


رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه راه شهيدان، راه خدمتگزاری و از خود گذشتن برای اعتلای جامعه و صيانت از حقوق و كرامت انسان‌ها است، تاكيد كرد: امروز در ايران عزيز و سراسر جهان انسان‌های بی‌شماری هستند كه عاشق پيمودن راه شهدا می‌باشند و وجود خود را برای اين راه وقف كرده‌اند.

دكتر احمدی‌نژاد با تاكيد بر اينكه راه روشن است و اين دولت و هر دولت ديگر و هر كسی بايد به اين راه متعهد باشد و در اين مسير حركت كند، خاطرنشان كرد: تلاش برای شكوفايی ‌همه استعدادهای اين سرزمين، همبستگی ملی ملت بزرگ ايران، اصلاح ساختارهای خدمتگزاری روانتر و سالم‌تر به ملت ايران و مقاومت و سازش‌ناپذيری در مقابل زورگويان و فشارهايی كه قدرت‌ها برای تضييع حقوق ملت ايران وارد می‌كنند، راه روشن امروز ما است.

رئيس‌جمهور تصريح كرد: باور ما اين است كه اعضای دولت تلاش خود را در همه زمينه‌ها برای پيشرفت و آبادانی كشور انجام می‌دهند و اميدواريم در ادامه نيز مستقيم‌تر، محكم‌تر و مصمم‌تر به اين راه ادامه دهند.


همچنین رییس جمهور و اعضای هیات وزیران در سومین روز هفته دولت با آرمان های متعالی و انقلابی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند.

دکتر محمود احمدی نژاد و اعضای هیات دولت در سومین روز هفته دولت، ابتدا در مرقد امام خمینی (ره) حاضر شده و پس از ادای احترام و قرائت فاتحه ، با حضور در مزار شهیدان رجایی و باهنر ، شهدای دولت و 72 یار صدیق انقلاب به مقام شامخ شهیدان عرصه خدمتگزاری ادای احترام کردند.

رییس جمهور در حاشیه این مراسم با کودکان ، مردان و زنان زائر امام (ره) و شهدا گفتگو و از وزیران مربوطه درخواست کرد برای رفع برخی مشکلات مطرح شده از سوی مردم اقدام کنند.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo