شهید آوینی
 
تدابیر شدید امنیتی در کربلا به مناسبت ولادت امام زمان ( عج)

مسئولان امنیتی عراق از اجرای تدابیر شدید امنیتی در کربلا و استان بابل از امروز به مناسبت فرا رسیدن عید نیمه شعبان خبر دادند.
به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، مقامات عراقی خبر دادند : از امروز تدابیرشدید امنیتی و مقررات منع عبور و مرور در شهرکربلا درجنوب بغداد به اجرا درمی آید.

مقامات امنیتی عراق هدف از اجرای این تدابیر را حفظ امنیت زواری دانستند که در سالروز ولادت امام مهدی علیه السلام به کربلا می آیند.

سرتیب "رائد شوکت" رئیس پلیس کربلا (110 کیلومتری جنوب بغداد) دراین باره گفت : تدابیرامنیتی شامل تقسیم کربلا به 16 منطقه و استقرار نقاط تفتیش و بازرسی دراطراف این مناطق طی 4 برنامه امنیتی است که با هدف حمایت از جان زئران کربلا به اجرا درمی آید.

ازسوی دیگربه نقل از روزنامه المدی عراق ، سرتیب "قیس المعموری" رئیس پلیس استان بابل درکنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: دستگاه امنیتی و نظامی استان بابل از امروز شنبه طرح امنیتی را به منظورحفظ امنیت زائران نیمه شعبان به اجرا درمی آورد.

به گفته این مقام نظامی عراق این طرح که درآن همه دستگاه های امنیتی اعم از پلیس، ارتش با حمایت نیروهای آمریکایی شرکت دارند، استان بابل را به 6 محور تقسیم می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo