شهید آوینی
 
تیرهای دشمن به سمت جوانان مسلمان نشانه گیری شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از طریق سیاست های غیر اخلاقی، عقاید و اخلاق جوانان مسلمان را نشانه گرفته است.
غلامعلی حداد عادل ظهر جمعه در آیین افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی، ایجاد تحول در حوزه علمیه قم را غیر قابل تصور ارزیابی کرد و با اشاره به تحول فکری و نشاط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در بین طلاب اظهار کرد: امروز حوزه علمیه با استفاده از امکانات روز توانسته است به آرمانهای بزرگان حوزه از جمله امام خمینی (ره) ، شهید مطهری ، باهنر و ... دست یابد.

وی با اشاره به اینکه بشر خاکی و مادی همیشه نسبت به حقایق پرسشگری می کند، افزود: امروز موج بیداری در دنیای اسلام گسترش یافته و همه تیرهای دشمنان به چله کمان گذاشته شده تا جلوی این موج عظیم را بگیرند.

حداد عادل ادامه داد: چندین میلیون سایت غیر اخلاقی در اینترنت ما وجود دارد که اخلاق و عقاید جوانان مسلمان را نشان گرفته اند.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند فساد را در جامعه اسلامی ترویج دهند بر ضرورت توسعه و فعالیت بیشتر مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی حتی در سایر کشورهای اسلامی تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مرکز باید علاوه بر شناخت صحیح مخاطبان خود با ذوق و سلیقه خاصی فعالیت نماید.

وی افزود: کشف شبهات باید یکی از اهداف مرکز ملی پاسخگویی به سئوالت دینی باشد و پاسخ آن نیز پس از بررسی های دقیق ارائه شود.

مقام عالی قوه مقننه ادامه داد: بسیاری از حقایق دینی وجود دارند که هضم آن محتاج یک مقدمه است از این رو نباید به هر کسی که مستعد دریافت هر مطلبی نیست حقایق را گفت .

حداد عادل افزود: امیدواریم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم این مرکز و دفتر تبلیغات اسلامی را مورد حمایت قرار دهیم .

در پایان این مراسم مرکز ملی پاسخگویی به سئولات دینی توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر حوزه علمیه قم افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری مهر 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo